קריפטו

Coinbase בנסיקה: עידן חדש בקריפטו

נראה שיש מי שתוכל לנצל את קריסת בורסת מטבעות הקריפטו FTX. מומחים מצביעים על Coinbase שמובילה הבאה בתחום מטבעות הקריפטו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy, freepik)
קריסת בורסת מטבעות הקריפטו FTX שלחה גלי הלם בשוק, והעלתה שאלות לגבי היציבות והבטיחות של המערכת האקולוגית הרחבה יותר של מטבעות הקריפטו. לאחר הפיאסקו, חברה אחת שנראית במצב טוב לעמוד בסערה היא Coinbase.
ל- Coinbase, הידועה במותג החזק, בציות לרגולציה, באפליקציה הקלה לשימוש וביציבות הפיננסית שלה, יש את המשאבים והאמינות כדי לנווט בשוק הפגוע שנגרם עקב קריסת FTX. לפלטפורמה יש כעת 108 מיליון משתמשים מאומתים ביותר מ-100 מדינות עם נכסים של 101 מיליארד דולר ו-159 מיליארד דולר שנסחרו ברבעון.

למרות מעמדה ופוטנציאל השוק החזק שלה, Coinbase אינה חסינה בעקבות נפילת FTX. ב-4 בינואר, Coinbase הסכימה לשלם קנס של 50 מיליון דולר למחלקת השירותים הפיננסיים של מדינת ניו יורק (NYDFS) בגין האשמות שהבורסה למטבעות קריפטורגרפיים הפרה את חוקי איסור הלבנת הון. כחלק מההסדר, Coinbase נדרשת להשקיע עוד 50 מיליון דולר בתוכנית הציות שלהם כדי לסייע במניעת הפרות עתידיות ולשפר את בטיחות המשתמשים.
המנהל המשפטי הראשי של Coinbase, פול גרוואל, אמר כי השיפורים החדשים בתוכנית התאימות של הפלטפורמה עולים על כל בורסת קריפטו אחרת בכל מקום בעולם והלקוחות שלהם יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים בזמן השימוש בפלטפורמות שלהם.
"Coinbase נותרה מחויבת להיות מנהיגה ומודל לחיקוי בתחום הקריפטו, ומשמעות הדבר היא שיתוף פעולה עם הרגולטורים בכל הנוגע לציות ולתחומים אחרים", נכתב בפלטפורמה. אפילו עם התביעה, משקיעים ואנליסטים צופים עתיד מהיר ל- Coinbase.
בעוד שנפחי המסחר עשויים להיות מושפעים בטווח הקצר, אנליסטים בג'פריס מאמינים ש- Coinbase בסופו של תינצל מהנפילה, עם פוטנציאל לצבור נתח שוק נוסף.
לעומתה, קריסת FTX עוררה ספקות לגבי הבטיחות והאבטחה של שוק מטבעות הקריפטו ועלולה לגרום לסוחרים קמעונאיים להסס לעסוק במסחר. עם זאת, עתודת המזומנים של Coinbase של למעלה מ-5 מיליארד דולר, מעמד כחברה מבוקרת ציבורית, וחשיפה מינימלית ל-FTX נותנים לה בסיס חזק לצלוח את הסערה ולהיות מובילה בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה