קריפטו

מייסד בורסת FTX נעצר באיי בהאמה

זה היה באוויר, מייסד חברת FTX לשעבר, סם בנקמן-פריד, נעצר על ידי משטרת בהאמה. ממשרד התובע האמריקני אישרו את מעצרו, אך סירבו להגיב
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
מייסד חברת FTX לשעבר, סם בנקמן-פריד, נעצר על ידי משטרת בהאמה וזאת לאחר שארצות הברית הגישה כתב אישום כנגדו. ממשרד התובע האמריקני במנהטן אישרו שבנקמן-פריד נעצר באיי הבהאמה, אך סירבו להגיב על ההאשמות.
על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס", בנקמן-פריד עומד בפני האישומים הבאים: הונאה באמצעות תקשורת אלקטרונית, הונאת אבטחה, קשירת קשר להונאה באמצעות תקשורת אלקטרונית ולהונאת בטחה ולהלבנת הון. בראיון שהעניק בנקמן-פריד בחודש שעבר לעיתון הוא טען כי "מעולם לא ניסיתי לבצע אף הונאה".

כזכור, בחודש שעבר בורסת ה-FTX, אותה הקים בנקמן-פריד, שהייתה בורסה השנייה בגודלה בעולם למסחר במטבעות דיגיטליים, הגישה בארה"ב מסמכים לפתיחה בהליך פשיטה רגל, וזאת לאחר שסוחרים משכו כ-6 מיליארד דולר מהפלטפורמה תוך מספר ימים ספורים, ואחרים דיווחו כי כספם נעלם.
מספר ימים לפני הבקשה בנקמן-פריד ברח לאיי הבהאמה לא לפני שניסה להרגיע את החששות שעלו אצל הסוחרים וכתב "מתחרה מנסה לפגוע בנו עם שמועות שקריות" וטען כי "FTX בסדר, הנכסים בסדר. ל-FTX יש מספיק (מהם) כדי לכסות את כל אחזקות הלקוחות. איננו משקיעים נכסי לקוחות. אנחנו מעבדים את כל המשיכות, ונמשיך לעשות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה