קריפטו

המשך הקשחת רגולציית הקריפטו בבריטניה: בנק סנטנדר מגביל את התשלומים

מ-15 בנובמבר ואילך, תשלומים לבורסות מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות בנקאות סלולרית ומקוונת יוגבלו ל-1,000 ליש"ט לעסקה עם מגבלה כוללת של 3,000 ליש"ט
מערכת ice | 
בנק סנטנדר
השלוחה הבריטית של בנק סנטנדר אמורה לחסום תשלומים בזמן אמת לבורסות קריפטו בשנה הבאה. לפי אימייל ללקוחות שדווח לראשונה על ידי רויטרס, המהלך נועד להגן על הצרכנים מפני הונאות. הבנק לא אמר מתי בשנת 2023 השינוי ייכנס לתוקף. בטווח הקצר, הבנק עומד לאכוף מערך מצומצם יותר של מגבלות. מ-15 בנובמבר ואילך, תשלומים לבורסות מטבעות קריפטוגרפים באמצעות בנקאות סלולרית ומקוונת יוגבלו ל-1,000 ליש"ט לעסקה עם מגבלה כוללת של 3,000 ליש"ט בכל תקופה של 30 יום. הכללים החדשים לא ישפיעו על יכולתם של לקוחות לבצע משיכות.
"בחודשים האחרונים, ראינו עלייה גדולה בלקוחות בבריטניה שהופכים לקורבנות של הונאה במטבעות קריפטוגרפים", אמר דובר סנטנדר. "אנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי להגן על הלקוחות שלנו ואנחנו מרגישים שהגבלת תשלומים לבורסות מטבעות קריפטוגרפים היא הדרך הטובה ביותר לוודא שהכסף של הלקוחות נשאר בטוח".
סנטנדר תמשיך לחסום את שליחת התשלומים ל-Binance, בהתאם לעמדה הנוקשה של הרשות להתנהלות פיננסית בבריטניה (FCA) בעניין הבורסה, שנאסרה לפעול בבריטניה ב-2021. ה-FCA טען כי החברה "אינה מסוגלת לפקח בצורה יעילה" ו"המוצרים הפיננסיים המורכבים ובעל הסיכון הגבוה" שלה מהווים סיכון משמעותי לצרכנים. נראה שהמדיניות של סנטנדר תואמת את הגישה הזהירה של ה-FCA לאחרונה לקריפטו. באוגוסט 2022, ה-FCA הודיעה על תוכניות להחמיר את הכללים שלה בנושא פרסום קריפטו באופן משמעותי ולהתאים אותם לתקנות המסדירות ניירות ערך מסורתיים כמו מניות ואג"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה