קריפטו

גל פיטורים בקריפטו: זו החברה שתיפרד מ-20% מעובדיה

בצל הקשיים של שוק הקריפטו בחודשים האחרונים, חברה נוספת מצטרפת לגל הפיטורים. גורמים בחברת גלקסי-דיגיטל, של מייק נובוגרץ, מדווחים כי תיפרד מ-20% מסך עובדיה לאחר הפסדים של מיליארדים
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
בצל התקופה הקשה שחווה שוק הקריפטו, מדווח כי חברת גלקסי-דיגיטל כנראה תפטר כ-20% מכוח העבודה הגלובלי שלה וזאת על פי לפחות ארבעה גורמים פנימיים בחברה. למרות שהדבר לא אושר באופן רשמי, גורם בחברה אמר כי היא נחושה לבנות עתיד יציב יותר ולכן היא תמיד שוקלת שינוי במבנה הצוות שלה ובהתאם היא תחלוק את המידע ברגע שהוא יהיה סופי.
גלקסי-דיגיטל היא כמובן לא החברה היחידה שצופה פיטורים וחברת קוין-דסק מעריכה כי מחודש אפריל 11,700 עובדים איבדו את משרתם בתחום. עובדים אלו באו מחברות דוגמת קוינבייס, קריפטו.קום ואחרות שפיטרו עובדים רבים בחודשים האחרונים.
באוגוסט האחרון חברת גלקסי-דיגיטל דיווחה על הפסדים של 554.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2022 וזאת לצד העובדה שנכסיה ירדו ב-40% ברבעון הראשון. למרות זאת, מייק נובוגרץ, היזם שמוביל את החברה, דיווח כי החברה תסיים את השנה עם כ-400 עובדים, למרות שהחלה את השנה עם 300 עובדים: "אנחנו חברה מתפתחת".
החברה טרם פרסמה את דו"ח הרבעון השלישי שלה וצפויה לעשות זאת בשבוע הבא. בעת זו המניות שלה עלו ב-2% אך לעומת זאת הן צנחו ב-80% בשנה האחרונה באופן כולל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה