קריפטו

הקריפטו היומי: המטבע שזינק בחדות ביום של תנודות קלות

ביטקוין רשם היום ירידה קלה, אך את'ר נמצא במגמה חיובית, ואחד המטבעות שחוו שנה קשה במיוחד רושם זינוק ענק. השוק נותר יציב למדי

מערכת ice | 
קריפטו (צילום pexels, vecteezy)
שוק הקריפטו שומר על יציבות ביממה האחרונה, ולפי אתר CoinGecko, המנטר את שוויים של יותר מ-13,000 מטבעות, הם שמרו על סך של 1.04 טריליון דולר, בדיוק כמו אתמול, ועלייה של כמעט 10% לעומת יום חמישי שעבר. בהשוואה לאותו תאריך לפני שנה, ירד שיעור הקריסה למעט פחות מ-60%, לראשונה זה כשבועיים.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר, ירד בשיעור זניח למחיר של 20,594 דולר למטבע ושווי שוק של 395 מיליארד דולר, המהווים עלייה של שבעה אחוזים בשבוע.
את'ר רשם עלייה בשיעור של אחוז ושליש ביום וכמעט 20% בשבוע, למחיר של 1,550 דולר למטבע ושווי שוק של 189 מיליארד דולר, מה שמחזיר אותו בפעם הראשונה מזה מספר חודשים לשווי קרוב למחצית מזה של ביטקוין.
ביננס קוין, המטבע של הבורסה המובילה בתחום, ירד בכמעט מחצית האחוז ביממה האחרונה, אך עלה בשבוע האחרון ב-5.5%, למחיר של 288 דולר ושווי שוק של 46 מיליארד דולר.
ריפל עלה באחוז ושליש ביממה ואחוז ושלושת-רבעי בשבוע, למחיר של 47 סנט ושווי שוק של 23.6 מיליארד דולר.
קרדאנו רשם עלייה של מחצית אחוז ביום וכמעט 15% בשבוע, למחיר של 40 סנט ושווי שוק של כמעט 14 מיליארד דולר.
רק דוג'קוין, המטבע שמקודם זה כשנה וחצי על ידי אילון מאסק, המריא ביממה האחרונה ב-12% ובשבוע האחרון ב-26%, וחזר לראשונה זה מספר חודשים למחיר של יותר מ-7 סנט למטבע ושווי שוק של מעל 10 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה