קריפטו

עובדות תעשיית המין מוחות על החרם - ועוברת לקריפטו

עובדות מין בפלטפורמות המוכרות ביותר בעולם התייאשו מהחרם נגדן ופתחו פלטפורמה חדשה, המאפשרת להן לקבל תשלום במטבעות קריפטו ללא פיקוח וסנקציות
מערכת ice |  1
XXX (צילום pexels edit ice)
לאחר שאינסטגרם, מספר חברות אשראי ואפילו בנקים פנו בתקופה האחרונה כנגד אתרי פורנו מוכרים ופלטפורמות מין שונות, כמו פורנהאב ואונלי-פאנס, עובדות המין מחשבות מסלול מחדש ופונות אל מטבעות הקריפטו כדי לקבל תשלום.
מי שמובילה את המהלך הזה היא אחות לשעבר בת 38, בשם אלי ריי, שעזבה את עבודתה כדיי להקים משתמש באונלי-פאנס ובאמצעותו היא שילשה את גובה ההכנסות שלה. לאחר שבנק מרכזי בארה"ב שלח הודעות אזהרה למספר עובדות מין על כך שהחשבון שלהם עומד בפני סגירה, היא הקימה את פלטפורמת WetSpace (ווט-ספייס), אשר התשלום בו מתבצע בעזרת מטבעות קריפטו ולכן אינו כפוף לבנקים.
לצד התשלום הבטוח שמקבלות מפיצות התכנים, הפלטפורמה מאפשרת אנונימיות עבור הצרכנים, היות והם לא צריכים להשתמש בכרטיס אשראי המוסר את פרטיהם.
עובדות מין שהצטרפו לפלטפורמה מספרות שהשירות מקנה להן "ראש שקט" וכי הן לא צריכות לדאוג שלא יקבלו תשלום או מכל סנקציה שהבנקים היו יכולים להטיל עליהן בעבר.
 
ההחמרה כנגד רשתות המספקות תוכן מיני התחילה הקיץ לאחר שחברת האשראי ויזה הוזכרה בתביעה כנגד פורנהאב. במסגרת התביעה האתר הואשם בכך שנערה בת 13 צולמה ללא הסכמתה והסרטון עלה לאתר. כתוצאה מכך חברת ויזה כבר לא מספקת תשלומים עבור מודעות שמופיעות באתר.
מאסטרכאד הצטרפה לוויזה ישר לאחר מכן והשבוע אינסטגרם הסירה את החשבון של פורנהאב ללא מתן סיבה וזאת למרות שלא היו בעמוד תכנים מיניים בוטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאן העוקץ שיאלץ את כולם לקנות קרפיטו
    בן ארצי 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מתוכנן
    סגור