קריפטו

ביטקוין מתרסק פתאומית: שווי המטבע ירד מתחת ל-22,000 דולר

בעקבות הירידות הכוללות בשוק, גם ערך הביטקוין צולל אל מעט מתחת ל22,00 דולר
מערכת ice |  1
ביטקוין (צילום vecteezy)
בזמן שהאיתריום במגמת עלייה, הביטקויי ממשיך ליפוך יחד עם רוב מטבעות הקריפטו. הביטקוין ירד היום לשפל של יותר משלושה שבועות, וצלל מתחת ל-22,000 דולר על רקע מכירת קריפטו פתאומית במסחר האירופי המוקדם.

הביטקוין צלל לזמן קצר מ-22,738 דולר מתחת ל-21,500 דולר בשעה 2:30 לפנות בוקר (שעון ארה"ב), לפני שהתאושש מעט לקצת מתחת ל-22,000 דולר במהלך תקופה של 10 דקות. זה מגיע זמן קצר לאחר שהמטבע הדיגיטלי הגדול בעולם עבר את רמת ה-25,000 דולר לראשונה מאז יוני בעקבות עלייה במניות בארה"ב.
 

הסיבה הספציפית לירידה, שגרמה גם לנפילה של Binance Coin, Cardano ו-Solana, לא הייתה ברורה מיד. "שווקי המניות בארה"ב נסוגו לאחור מאז פרסום פרוטוקול הפגישה של הבנק הפדרלי המרכזי ביולי ביום רביעי, התוצאה העיקרית היא שככל הנראה הבנק לא יעלה ריבית נוספת עד שתהיה השתלטות על האינפלציה ללא הנחיה גם לגבי העלאות ריבית עתידיות" הצהיר סיימון פיטרס, אנליסט שוק בeToro.

"עם המתאם ההדוק בין מניות אמריקאיות לקריפטו בחודשים האחרונים, אני חושד שזה הסתנן לשוקי הקריפטו וזו הסיבה שאנחנו רואים את המכירה. המגמה אולי גם החריפה על ידי חיסול של פוזיציות ארוכות בשוקי החוזים העתידיים הנצחיים של ביטקוין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצויין ! שהחוכמולוגים יתעשתו ! (ל"ת)
    לא קונה אוויר 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור