קריפטו

בגלל צניחת הביטוקין? שינויים בעסקת טקטונה-פיוז לאבס

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה הודיעה על חתימת הסכם מעודכן עם חברת פיוז לאבס שעוסקת בפיתוח פלטפורמת רשת תשלומים מבוססת בלוקצ'יין. טקטונה תפעל בשיתוף פעולה טכנולוגי ושיווקי עם פיוז, ותעניק לה שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי תמורת 8 מיליון טוקנים נוספים במשך כ-3 שנים
מערכת ice | 
NFT בטקטונה (צילום יחצ)

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona) דיווחה היום (ראשון) על חתימת הסכם מעודכן עם חברת פיוז לאבס (Fuse Labs), שעוסקת בפיתוח פלטפורמת רשת תשלומים מבוססת בלוקצ'יין. מסגרת ההסכם החדשה נוצרה על רקע האירועים בשווקים הגלובאליים ככלל ובשוק הנכסים הדיגיטליים בפרט.  


לפי ההסכם המעודכן, טקטונה תעמיד לחברת פיוז הלוואה המירה בהיקף של 500 אלף דולר. בחברה מציינים כי בכך,  טקטונה תשמור על הקופת המזומנים שלה, ותהיה ערוכה לניצול הזדמנויות השקעה נוספות בשוק הנכסים הדיגיטליים, על רקע תקופת המשבר הנוכחית.


בנוסף, טקטונה תקבל כ-4 מיליון טוקני פיוז (מטבעות דיגיטליים של פיוז) נעולים, אשר ישתחררו במנות שוות בכל חודש על פני 3 שנים, כך שטקטונה תהיה רשאית למכור כ-111 אלף טוקנים נוספים מדי חודש. ההלוואה של טקטונה תומר בסבב גיוס עתידי בפיוז בדיסקאונט של 30% או לפי שווי חברה (לפני הכסף) של 95 מיליון דולר, כנמוך מביניהם.


במקביל, טקטונה תפעל בשיתוף פעולה טכנולוגי ושיווקי עם פיוז, ותעניק לה שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי תמורת 8 מיליון טוקנים נוספים במשך כ-3 שנים, כאשר שליש מתוך הכמות תבשיל לאחר שנה מיום חתימת ההסכם. בנוסף, יו"ר טקטונה יריב גילת והארכיטקט הראשי, גיא בן ארצי, ישתתפו בהשקעה פרטית בסבב גיוס והקצאת טוקנים בפיוז, כאשר תנאי ההסכמים שלהם אינם עדיפים על תנאי העסקה של טקטונה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה