קריפטו

אתרי ההימורים בטירוף: האם מנכ"ל טלגרם יוכל להשתחרר כבר מחר?

אחרי שנעצר בפריז, השאלה שמטרידה את כולם היא: מתי ישתחרר מייסד טלגרם פאבל דורוב? בבורסת ההימורים פולימרקט מהמרים שזה יקרה רק באוקטובר
שרון בירקמן | 
טלגרם (צילום shutterstock)
פאבל דורוב, מייסד ומנכ"ל טלגרם, נעצר בסוף השבוע האחרון בצרפת, והשוק לא שקט. למרות שמקורות רשמיים בצרפת ציינו כי ייתכן שדורוב יוכל להשתחרר כבר מחר, המהמרים בפלטפורמת פולימרקט לא ממש סומכים על כך שהוא ייצא מהכלא עוד בחודש אוגוסט.
דורוב נעצר ביום שבת, ה-24 באוגוסט 2024, כשהמטוס שלו נחת בנמל התעופה לה בורג'ה בפריז טנמצא כעת במעצר עד מחר.  אף שדורוב אכן עשוי להשתחרר מחר, רבים בפלטפורמת פולימרקט מהמרים שהוא יישאר במעצר גם לאחר מכן.
ההימורים בפולימרקט מצביעים על סיכוי של 72% שדורוב לא ישתחרר לפני אוקטובר, עם מניות של צד "כן" שנסחרות במחיר של 72 סנט. אם התחזית מתגשמת, כל מניה תשלם 1 דולר במטבע דיגיטלי (USDC), ואם לא – המהמרים יפסידו את כספם.

בינתיים, השוק במתח. רק לפני כמה ימים, הסיכויים שדורוב ישתחרר באוגוסט היו גבוהים יותר, אך כעת הם ירדו ל-36%. המהמרים מטילים ספק בשאלה אם דורוב אכן יצליח להשתחרר בזמן הקרוב, במיוחד לאור החשדות נגדו בעבירות כמו הלבנת כספים, סחר בסמים ופורנוגרפיה של קטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה