קריפטו

תיקון בקרנות הסל הקריפטוגרפיות; ביטקוין עם מעל 17 מיליארד דולר

17.37 מיליארד דולר זרמו עד כה לקרנות הסל של ביטקוין; כ-286 מיליון דולר לקרנות של את'ריום. הקרנות רושמות כניסות אחרי שלושה ימים של יציאות
מערכת ice | 
קרדאנו (צילום shutterstock, pngwing)
אחרי ירידות בסוף השבוע שעבר, קרנות הקריפטו החדשות רשמו כניסות ביום שני. 
לפי נתוני SoSoValue, ב-12 באוגוסט נרכשו בקרנות הסל של ביטקוין יחידות השתתפות בשווי 27.87 מיליון דולר. זאת, לאחר שב-9 באוגוסט יצאו מהן 45.14 מיליון דולר.
בין הקרנות המובילות, קרן ARKB של ARK 21Shares עם כניסות של 35.4 מיליון דולר, שהביאו את סך הכסף שהושקע בה מאז הושקה ל-2.45 מיליארד דולר. 
יחידות השתתפות בשווי 13.4 מיליון דולר נרכשו מקרן IBIT של BlackRock; זו היתה הייתה הקרן היחידה שהציגה כניסות ביום השני ברציפות.

בקרן המיני-ביטקוין של Grayscale נרכשו יחידות השתתפות בסכום הנמוך ביותר, 7.9 מיליון דולר בלבד. סכום זה לא מפצה על היציאות של 11.8 מיליון דולר מקרן GBTC של Grayscale, אשר איבדה יותר מ-19.46 מיליארד דולר מאז שהושקה. שאר הקרנות לא חוו שינויים משמעותיים ביום זה.
סך הכסף שהוזרם לקרנות הסל של ביטקוין עד כה עומד על 17.37 מיליארד דולר.
אחרי שלושה ימים של יציאות מקרנות הסל של את'ריום, תשע הקרנות ראו ביום שני כניסות של 4.93 מיליון דולר. 
קרן FETH של פידליטי הובילה עם כניסות של 4 מיליון דולר, ואחריה ETHW של Bitwise עם 2.9 מיליון דולר ו-EZET של Franklin Templeton עם כניסה של מיליון דולר.
בנוסף, קרן ETHV של VanEck רשמה לראשונה מאז השקתה יציאות, עם יציאות של 2.9 מיליון דולר. זרימות הכספים לשאר הקרנות נותרו יציבות.
תשע קרנות הסל של את'ריום חוו זינוק משמעותי בנפח המסחר ל-285.96 מיליון דולר. עד כה, קרנות אלו רשמו יציאות נטו מצטברות של מעל 400 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה