קריפטו

מורגן סטנלי נכנס לשוק הקריפטו: מיליונרים יתעשרו יותר

מורגן סטנלי הוא הבנק הראשון שיאפשר ללקוחות להשקיע בתעודות סל עוקבות ביטקוין. בשלב זה ההשקעה פתוחה רק ללקוחות בשווי 1.5 מיליון דולר ומעלה
מערכת ice | 
מורגן סטנלי (צילום shutterstock)
מורגן סטנלי עושה היסטוריה והופך לבנק הראשון שמאפשר ללקוחותיו להשקיע בביטקוין. החל מה-7 באוגוסט (רביעי) יוכלו 15,000 יועצי ההשקעה של הבנק להציע ללקוחות להשקיע בביטקוין באמצעות שתי קרנות סל: IBIT של בלקרוק ו- FBTC של פידליטי. עד כה גופי ניהול העושר הגדולים אסרו על היועצים שלהם לשווק ללקוחותיהם את תעודות הסל של קרנות הביטקוין, ולמעשה על הלקוחות היה לבקש אותן מיוזמתם. 
בשעה שיתר גופי ההשקעה הגדולים כמו וולס פארגו וגולדמן סאקס עדיין מחזיקים במדיניות השמרנית, במורגן סטנלי השיקו את אפיק ההשקעה החדש, אבל בזהירות: התעודות יוצעו, בשלב זה, רק ללקוחות בשווי 1.5 מיליון דולר ומעלה. מקורות בבנק מסרו ל-CNBC כי בבנק יעקבו אחרי האחזקות של הלקוחות על מנת למנוע חשיפה מופרזת לנכסים נפיצים.
הצעד של מורגן סטנלי מגיע לאחר שבינואר השנה אישרה הרשות לניירות ערך (SEC) רישום ומסחר ב-11 תעודות סל נקודתיות של קרנות ביטקוין. תעודות אלה מאפשרות למשקיעים להשקיע בביטקוין דרך גופי השקעה מוסדיים בניגוד לבורסות קריפטו.
עם נכסים מנוהלים בשווי של יותר מ-1.5 טריליון דולר מורגן סטנלי הוא גוף ניהול העושר הגדול בעולם. הצעד האחרון הוא עדות נוספת לכך שהגופים המוסדיים הגדולים מאמצים בתקופה האחרונה את הביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה