קריפטו

שוק הקריפטו יכריע את הבחירות? זה המהלך של קמלה האריס

התורמים של קמלה האריס לא מעוניינים לאבד מצביעים פוטנציאליים מתחום הקריפטו ודרשו ממנה, בדומה להשתתפותו של טראמפ באירוע הקריפטו השנתי, להשתתף בוועידה חשובה נוספת בתחום
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik, pexels)
הבחירות לנשיאות ארצות הברית צפויות להתקיים בעוד מספר חודשים ספורים ואם להסתמך על הסקרים האחרונים, ושני המועמדים, דונלד טראמפ הרפובליקני וקמלה האריס הדמוקרטית, צפויים להגיע לקו הסיום כשהם צמודים צמודים בתוצאות. כעת מדווח באתר "Decrypt" העוסק במטבעות הקריפטו כי שני המועמדים מוצאים עניין רב בתחום בנוסף למצביעים פוטנציאליים.
לפני מספר ימים דונלד טראמפ התארח באירוע הקריפטו השנתי בטקסט ושיבח את מטבעות הקריפטו ואת התעשייה שעומדת מאחוריהן. הוא טען שמטבעות הקריפטו מחזקים את הכלכלה האמריקאית ולא שכח לתקוף את הגישה של ממשל ביידן כלפי שוק זה.
על פי הדיווח, תורמים לקמפיין של קמלה האריס האיצו בה להשתתף בוועידת קריפטו נוספת שתתקיים ביוטה. התורמים לקמפיין של האריס ככל הנראה ראו את הפוטנציאל שגלום בשוק הקריפטו ורצו להבטיח שגם קולה של האריס והקול של הדמוקרטים ישמע.
סקר שפורסם לפני שבוע ברויטרס הראה שהאריס מובילה על טראמפ ב-44% לעומת 42%. גורמים בקמפיין טראמפ טוענים שהעלייה קשורה לסיקור הנרחב שהאריס מקבלת בתקשורת ומוסיפים שמדובר בעלייה זמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה