קריפטו

העתיד של הבלוקצ'יין? שיתוף פעולה מפתיע בין הבנקים הענקיים בארה"ב

עשרת ענקיות פיננסים באמריקה חוברות יחד על מנת לבחון טכנולוגיה שתאפשר הפיכה לטוקנים של נכסים בנקאיים כמו אגרות חוב. מדובר בהמשך ההשקעה של מאסטרקארד בפיתוח התחום 
מערכת ice | 
רכישת מטבעות ביטקוין דרך האשראי (צילום pixabay, freepik)
עשרה בנקים ענקיים בארצות הברית הודיעו על שיתוף פעולה במטרה לקדם טכנולוגיה של תשלומים בנקאיים באמצעות טוקנים בבלוקצ'יין, כך דווח אתמול (רביעי) באתר חדשות הקריפטו crypto.news. על-פי הודעה שפורסמה לתקשורת, עשרת הבנקים המרכזיים צפויים לבחון טכנולוגיה שתאפשר להם להשתמש בספר חשבונות משותף הנקרא RSN (Regulated Settlement Network). 
הבנקים שהודיעו כי ישתפו פעולה הם: מאסטרקארד, סיטי, ג'יי פי מורגן, סוויפט, טי די בנק, יו אס בנק, USDF, וואלס פארגו, ויזה ו-Zions Bancorp. בפרויקט משתתפות עוד שלוש חברות וארגונים ללא כוונות רווח שמתוכננים להציג דעות מומחים בנושא. מאסטרקארד ממשיכה לייצב את עצמה בתור שחקנית מרכזית בפיתוח טכנולוגיית בלוקצ'יין, כאשר הודיעה כי הארנק שהיא מתחיל בחינה של ביצוע עסקאות בבלוקצ'יין.
 
הטכנולוגיה שבפיתוח צפויה לאפשר למשתתפות להפוך נכסים כמו אג"ח לטוקנים. בניגוד לטכנולוגיות אחרות, טכנולוגית ה-RSN מאפשרת ספר חשבונות מרכזי והפיכה של נכסים שונים לטוקנים. הפרויקט משלב בין שני ענקים בשדות שונים: ארנק קריפטו עם יותר מ-30 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש ומערכות תשלום מסורתיות כמו כרטיסי אשראי ודביט בהם משתמשים בכל העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה