קריפטו

המיליארדר ביל אקמן משנה את דעתו: "אולי אני צריך לקנות ביטקוין"

המייסד ומנכ"ל קרן הגידו פרשינג (Pershing Square Capital Management), שלא נחשב על אוהדי הקריפטו, נתן הלילה (בין שבת לראשון) את הפרשנות שלו לזינוקים של המטבעות הדיגיטליים והביע עמדה מפתיעה בניגוד לעבר
מערכת ice | 
ביל אקמן (צילום מתוך הפייסבוק)
התקומה המדהימה של שוק הקריפטו בחודשים האחרונים, במסגרתה ביטקוין שבר את שיא המחיר שלו ליחידה משנת 2021, גורם גם לספקנים והמתנגדים הכי גדולים לתחום לשנות את דעתם ולעשות סיבוב פרסה.
אחד כזה הוא ביל אקמן. המייסד ומנכ"ל קרן הגידו פרשינג (Pershing Square Capital Management), שלא נחשב על אוהדי הקריפטו, נתן הלילה (בין שבת לראשון) את הפרשנות שלו לזינוקים של המטבעות הדיגיטליים וצייץ כך בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "התרחיש: העלייה במחיר הביטקוין מובילה ליותר כרייה וליותר שימוש באנרגיה, אלה דוחפים את עלויות האנרגיה וגורמים לעלייה באינפלציה וירידה בדולר – זו מחזקת את הביקושים לביטקוין, ליותר כרייה ויותר ביקושים לאנרגיה וכך המעגל הזה ממשיך".
"הביטקוין מתקדם לאין סוף, מחירי האנרגיה עפים למעלה והכלכלה מתרסקת", הוסיף אקמן וחתם את הציוץ באמירה מפתיעה ביחס לעמדה השלילית שלו בנוגע לקריפטו בעבר: "אולי אני צריך לקנות קצת ביטקוין".
 
שוק מטבעות הקריפטו פתח את השבוע הזה בצורה טובה, כאשר עליות נרשמו ברוב הנציגים הגדולים של התעשייה. אחרי עצירה קטנה, ביטקוין, המטבע הגדול ביותר של השוק, חזר לדהירה שלו מהחודשים האחרונים והוא שוב מתקרב לרף של 70 אלף דולר ליחידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה