כסף וצרכנות
מהפכה במדפים בסופרמרקט: זה המותג החדש שנכנס לישראל
במסגרת ההסכם שנחתם KITAKATA הישראלית, תייצג באופן רשמי את חטיבת האורז של תאגיד הענק היפני ZEN-HON) JA) ותהיה אחראית על החדרתם של מוצרי פרימיום לשווקים אלו. השקה ראשונה ומסקרנת צפויה כבר בתחילת ינואר 2024, עם בשורה משמעותית לעולם הקולינריה המקומי
חברת יבוא המזון KITAKATA, חתמה על חוזה עם תאגיד המזון הענק ZEN-HON) JA) לשיווק ולהפצת מוצרי חטיבת האורז שלה בישראל. במסגרת ההסכם KITAKATA הישראלית, תייצג באופן רשמי את חטיבת האורז של תאגיד הענק היפני ותהיה אחראית על החדרתם של מוצרי פרימיום לשווקים אלו. השקה ראשונה ומסקרנת לשוק המוסדי והפרטי, צפויה כבר בתחילת ינואר 2024 עם בשורה משמעותית לעולם הקולינריה המקומי.
תאגיד הענק ZEN-HON) JA) מיפן, מוערך מאוד ומהווה שם נרדף למוצרי איכות. הוא מאגד את קבוצת (Japan Agricultural Cooperatives JA) ארגון המורכב מקואופרטיבים של חקלאים, שמטרתם להגן ולשפר את תנאי הניהול החקלאי ואת פרנסתם של חקלאים מקומיים ברוח הסיוע ההדדי. הפדרציה הלאומית של אגודות שיתופיות חקלאיות ברחבי יפן (ZEN-NOH) אחראית על עסקי השיווק והאספקה של קבוצת JA, היא מחברת בין יצרנים וצרכנים, במטרה להחיות את מרכזי הייצור ולשמור על החברה והסביבה.
נאור לוי, מנכ"ל ובעלים של חברת יבוא המזון KITAKATA, מציין "אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה העסקי עם תאגיד כה משמעותי השולט בשוק היפני וכזה המהווה שחקן גלובלי דומיננטי הודות לתמהיל מוצרי איכות, מהטובים ביותר בשוק העולמי. החדרת מוצרי האורז הייחודיים צפויה להקפיץ את עולם הקולינריה בישראל מספר צעדים קדימה ולהכניס עניין וטעמים מגוונים, במיוחד במטבח היפני והאסיאתי. הציבור הישראלי פתוח לחידושים ומוכן להשקיע בחומרי גלם איכותיים בבישוליו, כך שאנו מאמינים שאלה ישתלבו היטב בכל מטבח ויעניקו את מנעד הטעמים האותנטיים של יפן. עד כה היקפי היבוא של אורז יפני היו מינוריים ובחנויות מתמחות בלבד, כך שהאסטרטגיה שלנו היא לחדור בצורה עמוקה ובולטת יותר לנקודות המכירה בפריסה ארצית ולהנגשה לכלל הציבור".
עוד הוסיף לוי, "כחברה בעלת פעילות יבוא גלובלית גם למדינות אירופה, אנחנו בוחנים את האפשרות לייצג את התאגיד גם בשבדיה, בה התרבות והמטבח היפני פופולאריים במיוחד בקרב קהלים רבים. השוק המוסדי מפותח ורווי במסעדות, מאוכל רחוב ועד למסעדות יפניות עם כוכבי מישלן, כך שאנו צופים למהלך זה הצלחה רבה שתאפשר לנו בהמשך לחדור לשווקים נוספים במרכז ובמערב אירופה".
עוד ב-
השקה ראשונה מתמהיל המוצרים המיובאים תתרכז באורז איכותי מהשורה הראשונה בשוק העולמי. ייחודיותו של המוצר, מעבר לטעמו המשובח, נעוצה בעובדה שהוא אינו מצריך התעסקות מקדימה טרם בישולו, כך שמדובר בחיסכון כפול- גם בזמן הבישול וגם בשימוש במים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.מדהים! כן ירבו שיתופי פעולה עם יפן (ל"ת)כגן 01/2024/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.גן עדןרובי 01/2024/02הגב לתגובה זו0 0אין ספק כולנו מתרגשים,פתאום לחוש את עלית הקולינריה אצלנו בבית ,כבר לא צריך לטוס ליפן ,יפן הגיע הבייתה. עם ישראל רגוע,פשוט מדהים, מרגש ,ירדו לי דמעות ,מחכים.סגור
-
5.העלאתם את מחירי האורז תתעסקו בלהוזילעצ 01/2024/02הגב לתגובה זו3 0אורז לא אמור לעלות יותר מ5 שקלים וגם זה בהגזמה.סגור
-
4.הרבה גבב בלי תוכןחיים 01/2024/02הגב לתגובה זו5 0מעבר להעתקה של דף המסרים של משרד היח"צ של היבואן אין בכל גבב המילים שום דבר משמעותי לצרכן הפרטי הישראלי.סגור
-
3.איזו ידיעה מרעישה ממש קישקשתה (ל"ת)מוטי 01/2024/01הגב לתגובה זו11 0סגור
-
2.מה שזולמיכה 01/2024/01הגב לתגובה זו6 0מה שזול במידה וזה גם טעים זה מה שקונים ! ! !סגור
-
1.חחח כולה אורזשפוי 01/2024/01הגב לתגובה זו11 1נקנה את האריזה הכי זולה. עם קיטקטה או בלי קיטקטה.סגור
-
אורזרו 01/2024/02הגב לתגובה זו2 0כך מדבר אדם שלא מבין את מהות החייםסגור