כסף וצרכנות

ויסוצקי בבשורה לצרכנים: התה האהוב מגיע עד אליכם

בצל המלחמה, ה"טיטראק" של החברה מסתובבת ברחבי הארץ ומציעה תה ועוגיות ללא תשלום על מנת לתת חיבוק חם לאזרחי ישראל. היוזמה תימשך לאורך כל השבוע והשבוע הבא - במקביל לפרויקטים נוספים אותם מקדמת החברה
מערכת ice | 
כוס תה
ה"טיטראק" של ויסוצקי מסתובבת ברחבי הארץ ומציעה, תה ועוגיות ללא תשלום על מנת לתת חיבוק חם בימים קשים אלו, זאת בנוסף לתרומות ששולחת החברה כל העת לכוחות הביטחון, תושבי העוטף, הפצועים והצוותים הרפואיים. היום (חמישי) בכיכר העצמאות בנתניה עד השעה 18:00 ומחר, יום ו' בגן העיר ראשון לציון החל מהשעה 10:00, ה"טיטראק" של ויסוצקי ימשיך את פעילותו גם במהלך השבוע הבא.
היוזמה של ויסוצקי מצטרפת מצטרפת לקולקציית תיקים עם ערך סביבתי, בשיתוף Goodvertising, סוכנות למהלכי שיווק חברתיים ויונת מאירסון, בעלת המיזם taken+ שהשיקה החברה בחודש שעבר. קולקציית התיקים הוצעה במחיר 19.90 שקל באתר ויסוצקי.
 

ביוני האחרון רשות התחרות הכריזה לפני כמה ימים על ויסוצקי כמונופול ובכך למעשה הגבילה את היכולות של החברה שמוכרת בכל בית בישראל, לחסום מתחרים. הסיפור הזה קיבל טוויסט מעניין. על פי רוב לוקח לא מעט זמן ליבואנים להתארגן להיכנס לשוק שנשלט על ידי שחקן אחד וחזק.

במקרה הזה, כמה ימים לאחר ההכרזה אומר שגריר ויאטנם בישראל כי לויאטנם יש את היכולת להיכנס לשוק התה הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה