כסף וצרכנות

ישראכרט במהלך ענק: תתרום מאות אלפי שקלים לחיילים ולתושבי הדרום

ישראכרט הודיעה כי תתרום מאות אלפי שקלים עמותות שונות לחיילי צה"ל ולתושבי הדום, וכמו כן תעזור למשפחות השכולות. בנוסף, ישראכרט פתחה קווים טלפוניים ייעודיים לסיוע ללקוחות פרטיים ועסקיים מהעוטף
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום freepik, pixabay)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
בעקבות המצב הקשה, חברות רבות נרתמות למען החיילים, כוחות הביטחון, והתושבים בעוטף ישראל ובערים הסמוכות. גם ישראכרט הודיעה היום כי היא מתגייסת לטובת תושבי הדרום והחיילים ותתרום מאות אלפי שקלים באמצעות עמותות שונות ופעילויות עצמאיות ובהן תרומת חבילות ציוד ומזון לחיילים וליווי המשפחות השכולות והפצועים של היחידה בפתרונות סיוע מגוונים, ליווי מאות קשישים בודדים על ידי עובדי החברה לוודא שיש להם מזון, ציוד ותרופות.
כמו כן, נציגי החברה הגיעו בשבוע שעבר למוקדים בדרום לסייע בתפעול כרטיסים ומוצרים מקלים נוספים בצורה בטוחה ונוחה, לרבות הנפקה דיגיטלית מידית של כרטיסי אשראי לתושבי הדרום ועוטף עזה שפונו מביתם. בנוסף, פתחה החברה קווים טלפוניים ייעודיים לסיוע ללקוחות פרטיים ועסקיים מעוטף עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה