כסף וצרכנות

רוצים לבטל עסקאות בצל המבצע? קו חם חדש יבהיר את זכויותיכם

המועצה הישראלית לצרכנות מודיעה כי ממחר יפתח קו חם למען צרכנים ישראלים שלא בטוחים מה זכויותיהם בעת לא פשוטה זו. כל הפרטים
מערכת ice | 
רכישות (צילום shutterstock, freepik)
בעקבות המצב הביטחוני הקשה, ובעקבות פניות רבות של צרכנים שנתקלו בבעיות בשל השפעת הלחימה, המועצה הישראלית לצרכנות מודיעה על פתיחתו של "קו חם" צרכני מיוחד. הקו החם יהיה פתוח ממחר ועד חמישי בשעות 10:00-13:000, וייתן מענה וסיוע בבעיות צרכניות שנגרמו בשל המלחמה.
המענה לציבור יינתן על ידי עורכי דין של המועצה. בשאר הזמן ניתן לפנות לפורום המועצה בפייסבוק או להגיש תלונה. מספר הקו החם הוא: 03-5034903.
בין השאלות שתוכלו לשאול את המומחים: יש לי כרטיסים להופעה או הצגה, והיא בוטלה. אני זכאי לפיצוי? הטיסה שלי בוטלה. האם אני זכאי לפיצוי? אני עורך חתונה בקרוב, התחייבתי למאות אורחים – ובגלל המצב אורחים רבים הודיעו שלא יבואו. מה ניתן לעשות? הטכנאי לא מגיע לישוב קו העימות, השליח איחר ומסרב לשלם פיצוי ועוד.
המועצה לצרכנות מסרה: "אין רע יותר ממלחמה. הניסיון מלמד שהידברות ורצון טוב יביאו לתוצאה צודקת יותר ומזיקה פחות לשני הצדדים. במועצה הישראלית לצרכנות קוראים לכלל העוסקים, במיוחד בימים אלה, לפעול בהגינות, ברגישות ובסולידריות כלפי הציבור שנאלץ לבטל עסקאות עקב המצב הביטחוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה