שיווק ופרסום

מחפשים מתנה לחג? הקניון הזה השיק קופסת הפתעות ייחודית

מתחם הקניות עופר בילו סנטר חבר למותג The Cosmetics Company Store כדי להשיק קופסת הפתעות בתחום הביוטי. שווי הקופסא מגיע כמעט ל-1,000 שקל, אך מחירה במבצע יעמוד על פחות מ-400 שקל
מערכת ice | 
קופסת ההפתעות (צילום יחצ)
השנה החדשה כבר כמעט בפתח, ולכבודה מתחם הקניות עופר בילו סנטר חבר למותג The Cosmetics Company Store כדי להשיק קופסת הפתעות בתחום הביוטי. הקופסה זכתה לשם הנוצץ:The Beauty Fairy.
את קופסת ההפתעות הבלעדית הזו תוכלו לרכוש באפליקציית My Ofer, ומחירה יהיה 379 שקל לעומת שווי כולל של 947 שקל. המבצע על הקופסה יינתן בתאריכים 3-15.9 והאיסוף יתבצע מחנות המותג בקניון עופר בילו סנטר.
 
בקופסת ההפתעות תוכלו לקבל מוצרים של המותגים המובילים, ובהם: קרם עיניים, סט בישום מיני של ג'ו מלון, קרם לחות, מסקרה, סומק סטיק של קליניק, צללית הארה של בובי בראון ועוד. חלק מהמוצרים יהיו בגודל מלא וחלקם בגודל מיוחד שמתאים לנסיעות.

תוכן קופסת ההפתעות. צילום: יח"צ
נזכיר לאחרונה קניון עופר בילו סנטר הודיע על השקה נוספת וייחודית. בקניון תיפתח לראשונה חנות פופ-אפ ירוקה בשם Teralight Solar Tech בהשקעה הנאמדת ב-450 אלף שקלים. החנות תחשוף את הצרכן הישראלי לפתרונות אנרגיה ביתיים, חדשניים, חכמים וייחודיים.
החנות תכלול בין היתר: עמדות הסברה, מייצגים, הצגת מודל בית ירוק שישקף פעילות של לוחות סולאריים, מונה חכם, אפליקציה השולטת בניהול אנרגיה ועוד. כמו כן, החנות תכלול יועצי אנרגיה מקצועיים ומנוסים שיסבירו לקהל הרחב על דרכים לשפר את צריכת האנרגיה בבית ויסבירו את התועלת במעבר לטכנולוגיות סביבתיות. המבקרים יוכלו לתאם פגישות המשך עם נציגי החברה בבתיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה