כסף וצרכנות

מגמת צמיחה: רשת תמנון פותחת סניפים חדשים

רשת תמנון ממשיכה במגמת הצמיחה וחונכת 3 סניפים חדשים במספר מוקדים בארץ

מערכת ice |  1
חנות רשת תמנון (צילום ויקיפדיה)
רשת תמנון חנכה את הסניף המורחב החדש של הרשת בקניון רמלוד. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-480 מ"ר ומחליפה את החנות הקודמת במתחם הפתוח, שגודלה היה במקום 120 מ"ר.
החנות החדשה והגדולה יותר תפעל במתכונת "one stop shop" בה ניתן יהיה להתרשם  מקולקציית הנשים, הגברים, הילדים ומגוון האביזרים, לצד חוויית קניה משודרגת, הכוללת, ארונות תצוגה גדולים יותר, תאורה טובה וברורה יותר, תאי המדידה הוכפלו וכך גם עמדות התשלום. נוספו גם מסכי לד ופוסטרים שמקשטים את החנות ומציגים ללקוח את כל המבצעים העדכניים.
בנוסף, כחלק מהמאמץ המתמיד של תמנון בהנגשת אופנה טרנדית ואיכותית במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק לכל בית בישראל, החליטה החברה לפתוח 2 חנויות פופ אפ בקניון ביאליק ובקניון שרונים. החנות בקניון שרונים, תשתרע על שטח של כ-310 מ"ר והחנות בביאליק על שטח של כ-250 מ"ר ויציעו פריטים מקולקציית הקיץ לנשים, גברים וילדים במחירים שינועו בין 10-50 ₪.
כידוע, מתחילת השנה ירד סעיף ההלבשה במדד המחירים לצרכן בכ-6%. לתמנון תרומה רבה בנושא, עם מבצעי סוף עונה שהחלו מוקדם מהרגיל וגרמו לשחקניות המרכזיות בשוק האופנה להוריד גם הן מחירים.

סניף תמנון בקניון רמלוד, קרדיט: יח"צ
אלי פלוס, מנהל רשת תמנון,  פרסם תגובה למהלך ואמר כי: "במחצית השניה של 2022 התחלנו מהלך של טיוב סניפים הכולל הגדלת חנויות קיימות ופתיחה של סניפים במיקומים חדשים, לצד סגירה של סניפים פחות חזקים. הסניפים החדשים יאפשרו תצוגה מרווחת של הקולקציה המגוונת, הכוללת פריטי אופנה ובייסיק לנשים, גברים וילדים. לצד זאת, אנו ממשיכים במגמת הנגשת הרשת לקהל הרחב ומפעילים סניפים במתכונת פופ אפ בהן נציע פריטים במחירים משתלמים ובתחלופה גבוהה"
פלוס, המשיך בדבריו וציין: "בשנים האחרונות רשת תמנון ממוצבת כאחת מרשתות האופנה המובילות והאהובות בישראל. החלטנו לצאת במהלך התרחבות צמיחה וייעול של הרשת, הכולל הגדלת חנויות קיימות ופתיחת חנויות במיקומים חדשים, וזאת על מנת לאפשר תצוגה נוחה ומרווחת של מגוון הקולקציות המוצעות ברשת, לנשים, גברים וילדים. החנויות החדשות יאפשרו גישה נוחה ומלאה לפריטי הקולקציה, תוך הקפדה על חוויית הקניה לכלל לקוחות הרשת. לצד זאת, אנו ממשיכים במגמת הנגשת הרשת לקהל הרחב ומפעילים סניפים במתכונת פופ אפ בהן נציע פריטים במחירים משתלמים ובתחלופה גבוהה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופנה מהירה
    זוהר 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שרשום, אופנה טרנדית ומהירה, בד הולך ובא.. ובסוף מגיע למטמנה תחשבו טוב מאיפה אתם קונים, מה הדרך של אותו עסק ורשת (לטובה ולרעה) איך הם עובדים עם הסחורה שלהם והעובדים שלהם. ואז תגיעו למסקנות חדשות, אני מקווה????
    סגור