כסף וצרכנות

מחירי המים שוב מזנקים: כמה תשלמו יותר החל מחודש הבא?

שינוי שיעור תעריף המים ב-3.08% מהווה תוספת של כ-5 שקל לחשבון המים והביוב החודשי הממוצע של משפחה בת 4 נפשות ויעמוד מעתה על כ- 140 שקל לחודש
מערכת ice |  3
תעריפי המים (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
מועצת רשות המים הודיעה כי תעריפי המים יעלו בשיעור של 3.08% החל מה-1.7. ברשות ציינו כי העלייה נובעת בעקבות שינוי בסל המדדים הקובע למחצית הראשונה לשנת 2023. 
העדכון מבוצע בהתאם לחוק המים, שמחייב לעדכן את תעריף המים אחת לחצי שנה, בהתאם לשיעור השינוי ברכיבי סל המדדים כאמור. סל המדדים מורכב ממדד המחירים לצרכן, מדד השכר ומדד תעריפי החשמל. לפי העדכון, המדד עלה בכ-2.5%, מדד השכר ביותר מ-5% ותעריף החשמל ביותר מ-8%.

"עדכון תעריף המים נדרש על מנת לשמר את עלויות אספקת המים במשק המים", ציינו ברשות.
בעקבות כך, החל מחודש יולי, תעריף המים לכמות המוכרת (התעריף הנמוך) יעמוד על 7 שקל למ"ק ואילו התעריף לכל כמות נוספת יעמוד על כ-14 שקל למ"ק.
שינוי שיעור תעריף המים ב-3.08% מהווה תוספת של כ-5 שקל לחשבון המים והביוב החודשי הממוצע של משפחה בת 4 נפשות ויעמוד מעתה על כ- 140 שקל לחודש.
בינואר שעבר תעריף המים התייקר בשיעור של 3.5%, אבל לאחר מכן רוב העלייה הופחתה בעקבות הפחתה בתעריף החשמל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דמי שמירה עירונית ותשלומי מים וכו' הם עושק אזרחי ישראל
    חקי חיון 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון , דמי שמירה עירונית כלל אינם מסייעים להגברת השמירה אלא הם מופנים לרפד את הקופה העירונית.ציבורית.ממשלתית. תשלומי מים של אזרחי ישראל מופנים לאנשיות הג'ובים והמנכלים.מנהלים.דריקטוריונים.וכו'. בעתיד הנראה לעין בכל העולם כל המשכורות.הכספים.הפנסיות.ההטבות ההטבות.וכו' אשר ניתנו.הוענקו לאנשיות ג'ובים ולמנהלים.אנשיות דירקטוריונים וכו' יושבו במלואם לקופה הציבורית ואף יוטלו עונשים.קנסות כבדים על כל בעליות העמדה.תפקידים הללו וגם על אלו אשר מינו אותםן כגון פוליטיקאיםות.אנשיות ציבור.וכו'.
    סגור
  • 2.
    פשוט לא להאמין על הממשלה הזאת. עושה הכל להרע..
    אבי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו הבוחרים שלך ביבי הצבענו לך למרות שלא אמרת שהדבר הראשון שתעשה זה להרוס את בית המשפט. אבל כן אמרת שתטפל ביוקר המחיה אני זוכר את זה. אמרת אמרת.. כל הזמן אני עושה את הטעות הזאת ומצביע לך. לעזאזל המדינה הזאת
    סגור
  • 1.
    הכסף ממשיך לאבד מערכו.זה גורם
    Mtlk 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גם גורם לשחיקת של כל מי שמחזיק בכסף בחוץ או בכלל
    סגור