כסף וצרכנות

בשורה נפלאה לנהגים: כך מחיר ביטוח החובה שלכם יצנח

רשות שוק ההון הוציאה טויוטת  חוזר להערות הציבור, לפיה ישנם מספר משתנים שיוזילו את מחירי ביטוח הרכב, ביניהם כמות הקילומטרים שאתם נוסעים וקיום של מערכות בלימה אוטונומיות, או כאלה של סיוע לשמירה בנתיב. וגם: הבשורה הנפלאה לאופנוענים
מערכת ice | 
רכב GEELY (צילום יחצ)
רשות שוק ההון בישראל הוציאה היום (חמישי) טיוטת חוזר להערות הציבור. בטויטה שהוציאו ברשות שוק ההון ישנם משתנים חדשים שחברות הביטוח יוכלו להתחשב בהן בעת קביעת תעריף ביטוח החובה לרכב.
על פי המשתנים שנקבעו, מחיר ביטוח החובה יוכל לרדת לפי מספר הקילומטרים שנוסעים ברכב, כך שאם תיסעו מעט, ביטוח החובה שלכם יוזל. משתנה נוסף הוא קיומן של מערכת בלימה אוטונומית (AEB) ו/או של מערכת סיוע לשמירה בנתיב (LPD).
עוד בשורה משמחת הגיע לרוכבי האופנועים. כיום, ביטוח החובה של אופנוע הוא יקר יותר, זאת בעקבות הסיכונים שטמונים בכך. למרות זאת, הם יוכלו לעבור קורס נהיגה לאופנוענים ובסיומו יוכלו לזכות גם כן בהוזלה בביטוח החובה.
מרשות שוק ההון נמסר כי המהלך נועד כדי "כדי לשקף התפתחויות טכנולוגיות, לאפשר תמחור מדויק יותר ולעודד נהיגה זהירה ובטוחה יותר. המשתנים החדשים לתמחור ביטוח החובה צפויים להוזיל את דמי הביטוח המשולמים על ידי הציבור ולעודד נהיגה זהירה ובטוחה יותר". בשנה האחרונה, מחירי ביטוח החובה זינקו ב-15%, ועדיין לא ברור בכמה בדיוק יירדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה