כסף וצרכנות

זארה מתרחבת: כאן תיפתח חנות הדגל החדשה

זארה תפתח את דלתות חנות הדגל החדשה שלה בקניון רמת אביב, החנות המחודשת משתרעת על פני 3,000 מ"ר של שטח ומציגה קולקציות אופנת נשים, גברים וילדים, על פני 2 קומות
מערכת ice | 
החנות של זארה (צילום יקיר יעיש)
חנות זארה המחודשת בקניון רמת אביב מציגה את החזית הטכנולוגית העדכנית ביותר לחוויית קנייה משולבת בחנות לבין אפליקציית זארה. 
זארה תפתח את דלתות חנות הדגל החדשה שלה בקניון רמת אביב, החנות המחודשת משתרעת על פני 3,000 מ"ר של שטח ומציגה קולקציות אופנת נשים, גברים וילדים, על פני 2 קומות בקונספט אדריכלי שתוכנן כולו על ידי סטודיו זארה לאדריכלות בספרד. החלל הפנימי נוצר כמיכל גדול, נקי וניטרלי המשלב טקסטיל ורהיטים צבעוניים כדי להאיר את הזרקור על האופנה המוצגת.
הקונספט החדש של הסניף, בדומה לטכנולוגיה והעיצוב העדכני של זארה העולמית, מעניק ללקוחות חווית אופנה ייחודית המשלבת קנייה עם אפליקציית זארה בכל זמן ובכל מכשיר.
הודות לפונקציונליות, הלקוחות יוכלו לעיין בפריטים ולאתר בחנות דרך האפליקציה, הסניף המחודש כולל גם נקודת איסוף אוטומטית לאיסוף הזמנות מקוונות, השירות ניתן ללא תשלום. 
כמו כן,  בקרוב יושק לראשונה בישראל מערכת תשלום בשירות עצמי ללקוחות, לחוויית לקוח משופרת.
הסניף המחודש מהווה צעד נוסף קדימה באסטרטגיית האינטגרציה המקוונת והחנויות של קבוצת אינדיטקס, על ידי פיתוח של מערכת אקולוגית טכנולוגית ייחודית: Inditex Open Platform המציעה בזמן אמת חוויה חדשה ללקוחות הן באופנה והן במותג.
כמו כן, כחלק מהמחויבות של זארה לשמירה על הסביבה, בסניף זארה רמת אביב הותקנו מספר מערכות אקו מהמתקדמות ביותר שיש. המערכות כוללות מערכות חימום וקירור יעילות, תאורת LED חסכונית באנרגייה ושימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה. החנות מחוברת לפלטפורמת Inergy הפנימית של אינדיטקס, המנטרת את צריכת מתקני מיזוג האוויר והחשמל ומסייעת בהפחתת האנרגייה. 
זארה פועלת ללא הרף לצמצום ההשפעה הסביבתית באמצעות חזון הוליסטי לשימוש חוזר ומיחזור כדי לקדם את הכלכלה המעגלית ולהפחית את הפסולת ואת הצריכה של חומרי גלם.
המטרה של אינדיטקס היא להשתמש רק בסיבי כותנה ותאית ברי קיימה עד 2023. המחויבות היא להשיג ניטרליות אקלים עד 2040.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה