כסף וצרכנות

גיא לרר והסופרמרקט החדש שלו ישברו את השוק? המחירים נחשפים

אם רמי לוי, שנחשב לזול במיוחד נייר טואלט עולה 35.9 ושופרסל 44.9 שקל, בסופר הצינור המחיר יעמוד על 26.6 שקל. אורז שעולה אצל רמי לוי 6.7 שקל ובשופרסל 6.9 שקל בסופר הצינור יהיה 4 שקלים בלבד. כמה הפערים בין הרשתות?
כפיר אדר |  4
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר מוכן לעתיד החדש שלו ושל 'הצינור', תוכנית הלייט נייט של רשת 13 בשנים האחרונות שנחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, עברה לשעה 19:00 כפי שנחשף לראשונה ב-ice. והיום (שני) נחשף בה מהלך ענק לטובת הציבור.
בתכנית חשפו את המחירים שיוצעו בסופרמרקט של 'סופר הצינור' כפרויקט של התכנית להלחם ביוקר המחייה ביחד עם קמעונאים חרדים שמעוניינים להלחם ולהוריד מחירים למינימום האפשרי והפערים? פשוט לא להאמין.
אם רמי לוי, שנחשב לזול במיוחד נייר טואלט עולה 35.9 ושופרסל 44.9 שקל, בסופר הצינור המחיר יעמוד על 26.6 שקל. אורז שעולה אצל רמי לוי 6.7 שקל ובשופרסל 6.9 שקל בסופר הצינור יהיה 4 שקלים בלבד.
וכמה פסטה? המחיר ברמי לוי 5.3 שקל, בשופרסל 3.3 שקל ובסופר הצינור המחיר יהיה 2.4 שקל בסך הכל. שמן זית ברמי לוי עולה 19.9 שקל, בשופרסל 29.9 שקל ובסופר הצינור רק 15 שקל. פערים גדולים גם בטונה. ברמי לוי המחיר 29.33 שקל, בשופרסל 18.2 שקל ובסופר הצינור 16 שקל בלבד.
ומה ההפרש בעצם? על אותם מוצרים, תשלמו בסופר הצינור 103.2 שקל פחות לעומת שופרסל, פער של 61% בסך הכל. וגם מרמי לוי הפערים ענקיים עם 51% הבדל בין המחירים, ששקול ל-97.13 שקל בסך הכל.
לרר העלה לטוויטר שלו ציוץ בו כתב: "הרבה חשבו שזה גימיק לקראת עליית התוכנית מחר בשבע אז אני מבהיר שלא: נודיע על פתיחה של סופר חדש בשיתוף קמעונאים חרדים שיודעים איך להוציא מחירים מהספקים".
 
עוד הוסיף המגיש בפנייה לעוקביו: "אנחנו קוראים לכל מי שמביא יבוא מקביל או סתם לא מתחזר על הלקוח להצטרף אלינו כדי שנראה להם כמה המחירים היקרים הם *לא* הכרח בישראל". העוקבים התבדחו: "האם ימכרו בו לחם אנג'ל?".
בינתיים, לרר סיפר בהתרגשות על המעבר: "זהו, זה רשמי עם תאריך ופלומבה. יום ראשון הבא, בול בשעה הזו, אני אפסע הביתה, אחרי(!) תוכנית, אכנס הביתה ואגיד לבנות הקטנות שלי: אני האבא שלא זכיתן לראות בשנים האחרונות. יום ראשון הבא, שבע בערב".
 
הרצועה היוקרתית של היום כדי להתחרות ב'תוכנית חסכון' של קשת 12 ו'שבע' עם אילה חסון בכאן 11, אבל זה לא נראה כל כך פשוט כרגע. אבל רגע לפני המעבר בין המשבצות, ברשת 13 בכלל רצו להשאיר את רביב דרוקר במשבצת שהייתה אמורה להיות מחולקת.
 

במקביל, נודע כי מבקר המסעדות הוויראלי וכוכב ביקורות היוטיוב, ניב גלבוע, צפוי להצטרף לתוכנית 'הצינור' ברשת 13 שתעלה בקרוב. גלבוע התפרסם במיוחד בעקבות ביקורות הקיצוניות שלו במסעדות, שלפעמים זכו לביקורות בעצמן בטענה שהוא מנסה לחסל עסקים, אולם את דרכו החל דווקא בתקשורת ובעבר גם בטלוויזיה.
לאחר שחרורו מהצבא הגיש מבזקים ויומנים בגלי צה"ל. לאחר מכן ערך במשך שנתיים את 'בוקר טוב ישראל' ובהמשך עבר לשמש כראש דסק בעיתון 'חדשות. לאחר מכן היה מגיש החדשות המקומיות של חברת 'הוט' באזור תל־אביב.
גלבוע ערך את מהדורת 'חדשות השבת' בהגשת אשרת קוטלר בערוץ 10, והגיש מבזקי חדשות ותוכניות בערוץ. בשנים 2008–2014 הוא ניהל את מחלקת הרדיו של ערוץ 10.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גיא לרר
    סמוי 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מקווה בשבילך שתצליח להתחרות עם המונופולים לא קל בהצלחה
    סגור
  • 3.
    הזוי
    יוסף 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת הגזים בהפרשי מחירים.....הוא משווה בין מותגים שונים לדוגמא ב-פסטה וב-טונה א''א להשוות בין מחיר פסטה של אוסם ברשת רמי לוי או שופרסל למותג אחר שהוא יביא לרשת שלו, הרי גם ברשתות האחרות הם מביאים מותג פרטי וכדו' במחיר זהה
    סגור
  • 2.
    שקר
    דן 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמן זית ב 15 שח שרפי גינת לא יעשה תחקיר עליך חולה על כסף משחק אותה עוזר לחלשים הצגה האחת גדול
    סגור
  • 1.
    איפה החנות? (ל"ת)
    יעקב 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור