כסף וצרכנות

הראל ויזל במהלך מטורף: סניף JUMBO ראשון נפתח בישראל

קבוצת FOX של איש העסקים פתחה חנות ראשונה בעיר המלכים באילת של רשת JUMBO יוון בישראל. ויזל: " אני מאמין שהחנות תהפוך למוקד עליה לרגל לקהל לקוחותיה ושהישראלים ימצאו בחנות את כל מה שהם אוהבים וצריכים"
מערכת ice |  9
גמבו אילת (צילום דורון סרי)
המותג JUMBO יוון פתח הבוקר את החנות הראשונה שלו בארץ, בעיר המלכים - אילת. החנות משתרעת על פני שטח של כ-10,000 מ"ר ב-2 קומות מסחר גדולות מאוד. החנות הוקמה בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים וזו היא החנות הראשונה בישראל לרשת JUMBO יוון. עד סוף שנת 2025 מתוכננות להיפתח כ-10 חנויות נוספות בפריסה ארצית.
בימים אלו נמצאות בבנייה עוד כ- 4 חנויות בשטח של כ-10,000 מ"ר כל אחת במתחם איקאה באר שבע, סטאר סנטר אשדוד, בחוצות המפרץ – חיפה ומזרח נתניה ובנוסף עובדים על 5-6 לוקיישנים נוספים בארץ. JUMBO יוון הינה חנות עצומה בגודלה אשר מציעה חווית קניה יוצאת דופן.

ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של מוצרים בדומה לחנויות הרשת בחו"ל ביניהם: כלים ונוי לבית, ביגוד ואביזרים, צעצועים וכלי כתיבה, מוצרי תינוקות, מוצרי ניקיון, טואלטיקה, מוצרי ספורט, מוצרים לבע"ח, פריטים עונתיים ועוד. בנוסף ב- JUMBO יוון תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים אהובים ומוכרים, כגון: לגו, ברבי, דיסני, פישר פרייס, פליימוביל, Nerf, littleponey, קוביה, Foxmind ועוד.
מעל 30,000 פריטים שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד ובחוויית קניה מהנה ויוצאת דופן. מסלול ההליכה בחנות הינו מעגלי ותוך שימוש בעגלות ומסועים במטרה לאפשר ללקוחות מעבר חוויתי בין שלל המחלקות. מרבית הפריטים בחנות נמכרים ב: 1.30-19.90 שקל.
 
קרדיט: דורון סרי
הראל ויזל בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס מסר: "אני נרגש ונלהב להביא את הבשורה של רשת JUMBO יוון לישראל, מדובר במותג מדהים ובחווית קניה שלא נראתה בישראל עם היצע ומגוון עצום של פריטים במחירים מאוד אטרקטיביים, אני מאמין שהחנות תהפוך למוקד עליה לרגל לקהל לקוחותיה ושהישראלים ימצאו בחנות את כל מה שהם אוהבים וצריכים".
מיכל ריבקינד מנכ"לית JUMBO יוון, הוסיפה: "אחרי עבודה רבה וממושכת אני שמחה מאוד להשיק את החנות הראשונה של המותג JUMBO יוון בישראל, אני מאמינה שזו בשורה גדולה לצרכנים הישראלים: ONE STOP SHOP למגוון עצום של מוצרים לבית, לילדים, למשרד, לגינה, לים ועוד ובמחירים אטרקטיביים מאוד. אני מאמינה שהקהל הישראלי יתאהב בקסם של המותג ובכל מה שיש לו להציע".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עובדים על לוקישן?
    משה 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה לוקישן? למה לא עובדים על מיקום?
    סגור
  • 8.
    שביט ויזל קשורה אליו ?
    מיכי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך רזה ולא יפה . למה קוראים לה דוגמנית ?
    סגור
  • 7.
    בכיין
    לא פוקס 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקורונה הוא לא הפסיק לבכות כל מר גורלו . רץ לחתום על עצומה . צבוע וחזיר .
    סגור
  • 6.
    כמה כסף אדם צריך? וכמה משפחות יאבדו את מקור פרנסתם (ל"ת)
    חזי 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בארץ הכל יהיה יקר! לא רלוונטי...
    רונן 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי ברשת בחו"ל היא אטרקטיבית בגלל במחירים, אבל כשזה מגיע לישראל הכל נהיה יקר, שודדים את האזרחים והמחירים בשמים! בדיוק כמו שהיה עם דקתלון!
    סגור
  • 4.
    הלוואי
    משה רבנו 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שיישרף עם הכסף שלו . לא קונה שם.
    סגור
  • 3.
    שנה גג שנתיים
    משה 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא לא יחזיר את ההשקעה החיים רשתות הסטוק יהיה יותר זולות ממנו בהרבה
    סגור
  • 2.
    במקום אטרקציה לילדים ונוער
    ישראלי 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    7 1
    במקום אטרקציה ממלאים את הבית הדברים שלא צריך
    סגור
  • 1.
    החזרזיר השמנמן בולע הכל.
    ותיק בענף 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ומשלם למישהו ברשות ההגבלים בכדי לעצום עיניים. הפסולת קיבל את הזכיון לשווק נייק בישראל כשהוא גם הבעלים של פוט לוקר ומונע מחנויות ותיקות שהתפרנסו מהענף עשרות שנים לקבל סחורות. מישהו כאן מטיל ספק בהתנהלות מושחתת ??
    סגור