כסף וצרכנות

סופר פארם וחברת התרופות במהלך משוגע: זה המוצר שתקבלו בחינם

לכבוד יום האישה, חברת "כצט" מחלקים את תוסף היוד "יודיקל" בחינם בכל סניפי סופר פארם, אבל זה לא המוצר היחיד שהרשת משיקה
מערכת ice |  2
סופר פארם (צילום יחצ, pngwing)
יום האישה הבינלאומי יחול ב-8.3 וחברת "כצט" הודיעה כי היא מחלקת את תוסף היוד "יודיקל" בחינם בכל סניפי סופר פארם ברחבי הארץ. היוד הוא מינרל ההכרחי לתפקוד תקין באוכלוסיה בכלל ובנשים וילדים בפרט.
מחקרים מראים כי עבור נשים בגיל הפוריות, נשים המתכננות הריון, נשים הרות ונשים מניקות יש חשיבות יתרה בצריכה מספקת של יוד שכן היוד הוא בעל השפעה על פוריות האישה, על התפתחות העובר ברחם. מחסור ביוד בזמן ההיריון נמצא כגורם להפלות, לידות עובר מת, מומים מולדים ועוד.

חשיבות היוד כה רבה עד כי משרד הבריאות ממליץ על תיסוף של יוד עוד בטרם ההיריון. ארגון המיילדות והגניקולוגיה (המייצג את רופאי הנשים בישראל)  מציין את  היוד כתוסף תזונה הכרחי לנשים בכלל ולנשים בהריון במיוחד, לצד ברזל, חומצה פולית, ויטמין D ואומגה 3. בנייר העמדה של הארגון נכתב כי "צריכה מספקת של יוד בהריון חיונית לייצור הורמוני התריס ולתפקוד בלוטת התריס של האם והעובר".
במקביל, רשת סופר-פארם משיקה לראשונה בישראל את מותג הטיפוח האמריקאי הנחשק בעולם Mario Badescu, הכולל סדרת מוצרי טיפוח ורחצה לגוף ולפנים. סדרות המותג מכילות רכיבים פעילים המותאמים אישית לכל סוגי העור ומוכר בזכות הצלחת מוצרי הטיפול בפצעונים ותרסיסי הפנים המפורסמים. למותג למעלה מ-200 מוצרים הנמכרים ברחבי העולם. מוצרים אלו מיוצרים בארה"ב ולא נוסו על בעלי חיים. הם פותחו במיוחד לפי הצרכים של כל לקוח והותאמו לבעיות שונות.
דני לוזון, סמנכ"ל הסחר ומשנה למנכ"ל סופר-פארם מסר: "סופר-פארם ממשיכה לטפח את הקשר עם קהל הלקוחות הצעיר, תוך מאמץ להביא את המותגים הכי נחשקים ואהובים על הקהל שלנו. אנחנו בסופר-פארם, שמחים להביא ארצה את אחד ממותגי הטיפוח הפופולאריים ולהיות חלק מרשתות מובילות בעולם המשווקות את מוצרי Mario Badescu האהובים על סלבריטאיות מובילות וכעת מוצעים גם ללקוחותינו״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סופרפארם
    לי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דווקא עשיתי היום קניות בסופר פראם ולא קבלתי כלום
    סגור
  • 1.
    מפמפמים שטויות (ל"ת)
    גלית 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור