כסף וצרכנות
מהפכה בנתב"ג: מהיום תוכלו לנסוע לשדה התעופה בקלות
במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות הישראליות, Gett תשמש כספקית התחבורה היבשתית של ComBtas, במטרה לייעל ולשפר את תהליך הזמנת הנסיעות לשדה התעופה
טיסות עסקיות לחו"ל ידועות כהליך מורכב הכרוך בלא מעט לוגיסטיקה, בין אם מדובר בנסיעות לכנסים, תערוכות או פגישות עם משקיעים. המשאבים שנסיעות אלו גובים מהחברות גבוהים במיוחד הן בעלויות הכספיות הרבות והן באופרציות מסביב הנוגעות להתנהלות מול הנהלת החשבונות, משאבי אנוש ועוד.
לשם כך פיתחה ComBtas מערכת אונליין שמפשטת את התהליך והופכת אותו לנגיש וידידותי. הלקוח העסקי נכנס למערכת, פותח הזמנה ומקבל אפשרויות מגוונות להזמנת טיסות, בתי מלון, השכרת רכב וכעת גם להזמנת נסיעות באמצעות Gett, המציעה פלטפורמה טכנולוגית מובילה למתן פתרונות תחבורה חכמים לעסקים בפריסה ארצית מלאה.
הזמנת נסיעות באמצעות שירות Gett, מאפשר מעקב אחר ההזמנה ושירות 24/7 בממשק פופולארי ומוכר. אשר מעבר לשיפור חווית הנוסע, הופך את הפן הלוגיסטי לפשוט וקל יותר עבור החברות שישתמשו בשירות. הנוסע יקבל מבעוד מועד עדכון ישיר אודות הנסיעה המתוכננת במייל ובעלי העסקים ינהלו את הנסיעה ממרכז שליטה אחד שיאפשר מעקב נוח אחר תקציב המוגדר מראש. שיתוף הפעולה הינו צעד משמעותי נוסף במאמץ לרכז ולפשט את תהליך הזמנת הנסיעות העסקיות לחו"ל בממשק נוח ויעיל יותר והוא צפוי לשפר את החוויה הכוללת לבעלי העסקים ולעובדים.
ההסכם בין החברות נחתם במטרה לשפר את השירות ולהעניק ללקוחות המעוניינים בשירותי הסעה לשדה התעופה או ממנו אפשרות לעשות זאת במהירות דרך המערכת בחשבון העסקי של קומביטס. בשלב הבא, מצפים בחברת Gett, להרחיב את האינטגרציה כך שתאפשר למשתמשי מערכת הנסיעות להגדיר דרכה את המדיניות לניהול הרשאות בצד הנסיעות, לבצע אופטימיזציה לנסיעה, לנהל תקציב משתמש או יחידה, להגדיר נקודות עצירה, להזמין נסיעה עבור אדם אחר ושירותים נוספים.
אריק אמריליו, סמנכ"ל מכירות Gett ישראל: "שיתוף הפעולה החדש עם ComBtas לוקח את חזוננו להנגשת התחבורה צעד אחד קדימה באמצעות טכנולוגיה שתהפוך את הנסיעות העסקיות לקלות לתפעול ונוחות יותר".
עוד ב-
אבי קרודו, מנכ"ל חברת :ComBtas"ComBtas פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לניהול הנסיעות והוצאות לקהילה העסקית, אשר משמשת ברמה יומית קהילה זו עם כ 500 אלף משתמשים. שיתוף פעולה עם Gett משדרג ומרחיב את מגוון השירותים אשר ניתנים ללקוח הקצה במקום אחד (one stop shop)".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.אני נהג מוניתמשה 02/2023/16הגב לתגובה זו0 0אשמח לבוא לנתבג ולקחת מנתבג אחרי שיחזירו לנו את תוספת המזוודה נוסע שלישי ושלושים אחוז טסגור
-
15.פעם קראו לזה הסעהפטריק 02/2023/15הגב לתגובה זו0 0"פלטפורמה טכנולוגית מובילה למתן פתרונות תחבורה חכמים" . כמה חירטוים של הייטק ניישן, כל נאד נארז ונעטף בפתרונות טכנולוגים, מילים מפוצצות שגורמות למשתמש להרגיש הייטק. כמה בלוף לנסיעה פשוטה.סגור
-
14..ד.זמימז (ל"ת)מזמן 02/2023/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.מה עם אנשים רגיליםשרה 02/2023/15הגב לתגובה זו1 0אתם כותבים על אנשי עסקים ומה עם הרגילים?סגור
-
12.מנסיון ארוךאיתי 02/2023/15הגב לתגובה זו5 0עם גט טקסי הנהגים שלהם בנסיעות לשדה ומהשדה, מסרבים להפעיל מונה.,אם תהיה לכם בעיה עם נהג ואתם תפנו לשירות הם יענו לכם שהם לא קשורים לנהג, הנהג עצמאי, פעם שכחתי משהו במונית, עד היום לא קיבלתי את מה ששכחתי.סגור
- טען עוד
-
11.עזבו חארטה. כמה עולה הסעה פר ק"מ? (ל"ת)אמיר 02/2023/15הגב לתגובה זו1 2סגור
-
10.כולה להזמין מונית והסעה מה כל הבולשיט הזהמישה 02/2023/15הגב לתגובה זו4 0תנו מחיר זול ונח וזהו וכמובן בלי נהגים נוכלים או כמו מוניות הדר הנוכלים לקבוע שאם הזמנתם והמונית הבריזה קנס של 1000שח אוטומט לנהג רק ככה יבינוסגור
-
9.אני נהג מוניתמשה 02/2023/15הגב לתגובה זו3 1שעובד עם גט,מרוצה לעבוד בחברה ורוצה לבוא לנתבג וגם להוציא,אבל בינתיים לא בא כי משרד התחבורה הוריד לנהגי המוניות את תוספת המזוודה נוסע שלישי ושלושים אחוז בבינעירוניסגור
-
די לחמדנות!חחח 02/2023/15הגב לתגובה זו3 3אין שום היגיון בתוספת על נוסע שלישי ומזוודה! הנסיעה היא אותה נסיעה והמשאבים אותם משאבים, חלאס לחרטט אותנוסגור
-
8.ואז אתה מגיע לטרמינל 1 ותוהו ובוהו על פני הארץ!!נורית 02/2023/14הגב לתגובה זו1 0צפיפות איומה. תור ארוך ומייגע. צוות לא נחמד בעליל. איחור של שעה בבורדינג. ובסוף המזוודה לא עלתה למטוס ואנחנו באיטליהואין עם מי לדבר. ... נו אז הגענו מהר ובזמן לשדה. והנופש יוצא מהאףסגור
-
7.חבל שיש נהגים של Gett שעוקצים נוסעים בנתב״גשחר 02/2023/14הגב לתגובה זו8 3הזמנתי מונית של Gett והנהג לקח את הנסיעה אבל ישר התקשר ואמר לי סכום מופקע במזומן בלי הסכמה למונה ולא הסכים לשחרר לי את הנסיעה ולהזמין נהג אחר עד שהגעתי אליו והתעמתתי איתו.. אחרי זמן רב שבסוף שחרר את הנסיעה בלי שאאלץ לבטל אותה ולשלם כסף, הזמנתי שוב ואז הוא שוב תפס לי את הנסיעה.. בסוף נאלצתי לקחת רכבת כי לא היה לי מזומן ויכולתי לשלם רק דרך האפליקציהסגור
-
6.קומביטאס מערכת זוועתית שכול מיסוכן נסיעות 02/2023/14הגב לתגובה זו4 0שמשתמש בה ,סוכנים ולקוחות גם יחד מתעבים אותה ולא מפסיקים לקטר. פשוט מסרבלת ומיותרת.סגור
-
5.נראה כמו עוד אפליקציה נהדרת שאףאחד לא צריך (ל"ת)מר ציפן 02/2023/14הגב לתגובה זו5 0סגור
-
4.מתי אובר יכנס לארץ? (ל"ת)ששון הלוחם בדרכים 02/2023/14הגב לתגובה זו4 5סגור
-
3.Gett לא תמיד מגיעים כשמזמינים אותםרועי 02/2023/14הגב לתגובה זו9 4זו בעיה שחברת המוניות gett לא מתחייבים להגיע כשמזמינים מהם מונית לשדה התעופה. הם הבריזו לי בנסיעה לילית לשדה ונאלצתי לקחת את הרכב. אי אפשר לסמוך עליהם...סגור
-
2.זה מהפכה זה ?Noam 02/2023/14הגב לתגובה זו10 0זאת לא מהפכה.זו כתבה סתם לצרכי פרסום מהפכה זה תחבורה ציבורית מ משופרת.סגור
-
1.אין חוק שמחייב אתכם לכתוב כשיש כתבה ממומנת? (ל"ת)מיאו 02/2023/14הגב לתגובה זו24 0סגור