כסף וצרכנות

מהפכה בנתב"ג: מהיום תוכלו לנסוע לשדה התעופה בקלות

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות הישראליות, Gett תשמש כספקית התחבורה היבשתית של ComBtas, במטרה לייעל ולשפר את תהליך הזמנת הנסיעות לשדה התעופה

מערכת ice |  17
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
טיסות עסקיות לחו"ל ידועות כהליך מורכב הכרוך בלא מעט לוגיסטיקה, בין אם מדובר בנסיעות לכנסים, תערוכות או פגישות עם משקיעים. המשאבים שנסיעות אלו גובים מהחברות גבוהים במיוחד הן בעלויות הכספיות הרבות והן באופרציות מסביב הנוגעות להתנהלות מול הנהלת החשבונות, משאבי אנוש ועוד. 
לשם כך פיתחה ComBtas מערכת אונליין שמפשטת את התהליך והופכת אותו לנגיש וידידותי. הלקוח העסקי נכנס למערכת, פותח הזמנה ומקבל אפשרויות מגוונות להזמנת טיסות, בתי מלון, השכרת רכב וכעת גם להזמנת נסיעות באמצעות Gett, המציעה פלטפורמה טכנולוגית מובילה למתן פתרונות תחבורה חכמים לעסקים בפריסה ארצית מלאה.

הזמנת נסיעות באמצעות שירות Gett, מאפשר מעקב אחר ההזמנה ושירות 24/7 בממשק פופולארי ומוכר. אשר מעבר לשיפור חווית הנוסע, הופך את הפן הלוגיסטי לפשוט וקל יותר עבור החברות שישתמשו בשירות. הנוסע יקבל מבעוד מועד עדכון ישיר אודות הנסיעה המתוכננת במייל ובעלי העסקים ינהלו את הנסיעה ממרכז שליטה אחד שיאפשר מעקב נוח אחר תקציב המוגדר מראש. שיתוף הפעולה הינו צעד משמעותי נוסף במאמץ לרכז ולפשט את תהליך הזמנת הנסיעות העסקיות לחו"ל בממשק נוח ויעיל יותר והוא צפוי לשפר את החוויה הכוללת לבעלי העסקים ולעובדים.
ההסכם בין החברות נחתם במטרה לשפר את השירות ולהעניק ללקוחות המעוניינים בשירותי הסעה לשדה התעופה או ממנו אפשרות לעשות זאת במהירות דרך המערכת בחשבון העסקי של קומביטס. בשלב הבא, מצפים בחברת Gett, להרחיב את האינטגרציה כך שתאפשר למשתמשי מערכת הנסיעות להגדיר דרכה את המדיניות לניהול הרשאות בצד הנסיעות, לבצע אופטימיזציה לנסיעה, לנהל תקציב משתמש או יחידה, להגדיר נקודות עצירה, להזמין נסיעה עבור אדם אחר ושירותים נוספים.
אריק אמריליו, סמנכ"ל מכירות Gett ישראל: "שיתוף הפעולה החדש עם ComBtas לוקח את חזוננו להנגשת התחבורה צעד אחד קדימה באמצעות טכנולוגיה שתהפוך את הנסיעות העסקיות לקלות לתפעול ונוחות יותר". 
אבי קרודו, מנכ"ל חברת  :ComBtas"ComBtas פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לניהול הנסיעות והוצאות לקהילה העסקית, אשר משמשת ברמה יומית קהילה זו עם כ 500 אלף משתמשים. שיתוף פעולה עם Gett משדרג ומרחיב את מגוון השירותים אשר ניתנים ללקוח הקצה במקום אחד (one stop shop)".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אני נהג מונית
    משה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לבוא לנתבג ולקחת מנתבג אחרי שיחזירו לנו את תוספת המזוודה נוסע שלישי ושלושים אחוז ט
    סגור
  • 15.
    פעם קראו לזה הסעה
    פטריק 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "פלטפורמה טכנולוגית מובילה למתן פתרונות תחבורה חכמים" . כמה חירטוים של הייטק ניישן, כל נאד נארז ונעטף בפתרונות טכנולוגים, מילים מפוצצות שגורמות למשתמש להרגיש הייטק. כמה בלוף לנסיעה פשוטה.
    סגור
  • 14.
    .ד.זמימז (ל"ת)
    מזמן 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מה עם אנשים רגילים
    שרה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם כותבים על אנשי עסקים ומה עם הרגילים?
    סגור
  • 12.
    מנסיון ארוך
    איתי 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עם גט טקסי הנהגים שלהם בנסיעות לשדה ומהשדה, מסרבים להפעיל מונה.,אם תהיה לכם בעיה עם נהג ואתם תפנו לשירות הם יענו לכם שהם לא קשורים לנהג, הנהג עצמאי, פעם שכחתי משהו במונית, עד היום לא קיבלתי את מה ששכחתי.
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    עזבו חארטה. כמה עולה הסעה פר ק"מ? (ל"ת)
    אמיר 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    כולה להזמין מונית והסעה מה כל הבולשיט הזה
    מישה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תנו מחיר זול ונח וזהו וכמובן בלי נהגים נוכלים או כמו מוניות הדר הנוכלים לקבוע שאם הזמנתם והמונית הבריזה קנס של 1000שח אוטומט לנהג רק ככה יבינו
    סגור
  • 9.
    אני נהג מונית
    משה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שעובד עם גט,מרוצה לעבוד בחברה ורוצה לבוא לנתבג וגם להוציא,אבל בינתיים לא בא כי משרד התחבורה הוריד לנהגי המוניות את תוספת המזוודה נוסע שלישי ושלושים אחוז בבינעירוני
    סגור
  • די לחמדנות!
    חחח 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין שום היגיון בתוספת על נוסע שלישי ומזוודה! הנסיעה היא אותה נסיעה והמשאבים אותם משאבים, חלאס לחרטט אותנו
    סגור
  • 8.
    ואז אתה מגיע לטרמינל 1 ותוהו ובוהו על פני הארץ!!
    נורית 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צפיפות איומה. תור ארוך ומייגע. צוות לא נחמד בעליל. איחור של שעה בבורדינג. ובסוף המזוודה לא עלתה למטוס ואנחנו באיטליהואין עם מי לדבר. ... נו אז הגענו מהר ובזמן לשדה. והנופש יוצא מהאף
    סגור
  • 7.
    חבל שיש נהגים של Gett שעוקצים נוסעים בנתב״ג
    שחר 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הזמנתי מונית של Gett והנהג לקח את הנסיעה אבל ישר התקשר ואמר לי סכום מופקע במזומן בלי הסכמה למונה ולא הסכים לשחרר לי את הנסיעה ולהזמין נהג אחר עד שהגעתי אליו והתעמתתי איתו.. אחרי זמן רב שבסוף שחרר את הנסיעה בלי שאאלץ לבטל אותה ולשלם כסף, הזמנתי שוב ואז הוא שוב תפס לי את הנסיעה.. בסוף נאלצתי לקחת רכבת כי לא היה לי מזומן ויכולתי לשלם רק דרך האפליקציה
    סגור
  • 6.
    קומביטאס מערכת זוועתית שכול מי
    סוכן נסיעות 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמשתמש בה ,סוכנים ולקוחות גם יחד מתעבים אותה ולא מפסיקים לקטר. פשוט מסרבלת ומיותרת.
    סגור
  • 5.
    נראה כמו עוד אפליקציה נהדרת שאףאחד לא צריך (ל"ת)
    מר ציפן 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    מתי אובר יכנס לארץ? (ל"ת)
    ששון הלוחם בדרכים 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 3.
    Gett לא תמיד מגיעים כשמזמינים אותם
    רועי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    9 4
    זו בעיה שחברת המוניות gett לא מתחייבים להגיע כשמזמינים מהם מונית לשדה התעופה. הם הבריזו לי בנסיעה לילית לשדה ונאלצתי לקחת את הרכב. אי אפשר לסמוך עליהם...
    סגור
  • 2.
    זה מהפכה זה ?
    Noam 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זאת לא מהפכה.זו כתבה סתם לצרכי פרסום מהפכה זה תחבורה ציבורית מ משופרת.
    סגור
  • 1.
    אין חוק שמחייב אתכם לכתוב כשיש כתבה ממומנת? (ל"ת)
    מיאו 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור