כסף וצרכנות

ספרו של הנסיך הארי שובר שיא גינס

ביומו הראשון בו הוצע למכירה נמכרו לא פחות מ1.46 מיליון עותקים ברחבי אנגלי הארצות הברית וקנדה. מדובר בשיא כל הזמנים למכירות ספרים עם הוצאתם לאור
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ספרו החדש של הנסיך הארי בו הוא חושף את היחסים בתוף משפחת המלוכה הבריטים כמו על חייו האישיים מכר כבר למעלה מ- 1.43 מיליון עותקים רק ביומו הראשון שיצא לאור לפני כשבוע (ראשון) בבריטניה, ארה"ב וקנדה. לפי מגזין שיאי גינס מדובר בהיקף המכירות המהיר ביותר.
מכירות הספרים של הארי שברו את בעל השיא לשעבר, "ארץ מובטחת", פרי עטו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, שמכר 887,000 עותקים ביום יציאתו לאור.
הספר "ספייר" מפרט את מערכות היחסים השנויות במחלוקת של הנסיך הארי עם אביו, המלך צ'ארלס, ואחיו, הנסיך וויליאם, ובעיות שנגרמו מנישואיו עם מייגן מרקל שגרמו לו לפרוש ממשפחת המלוכה ב-2020. הנסיך גם כותב על אובדן אמו, הנסיכה דיאנה, בגיל 12, השתייה והשימוש בסמים, איבוד בתוליה וזמנו בשירות הצבא הבריטי באפגניסטן.
מחיר הספר עומד על 36 (122 שקלים), אך הוא נמכר על ידי קמעונאים בהנחה. מי שבכל זאת רוצה לקנות הספר יוכל לעשות זאת דרך אמזון שם המחיר עומד על כ- 77 שקלים.
"ככל שידוע לנו, הספרים היחידים שנמכרו יותר ביומם הראשון בבריטניה הם אלה בכיכובו של הארי (פוטר) האחר", אמר לארי פינליי, מנכ"ל Transworld Penguin Random House, בהצהרה. "הארי פוטר ואוצרות המוות" - הרומן האחרון של J.K. הסדרה של רולינג - מחזיקה כיום בשיא גינס לספר הנמכר ביותר בכל הזמנים לאחר שנמכרה ב-8.3 מיליון עותקים - או 345,833 ספרים בשעה - כשהיא יצאה ביולי 2007.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Spare
    רינה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סיכוי שיתרגמו את הספר לעברית בישראל?
    סגור