כסף וצרכנות

יבואנית סמסונג עושה סוף לשוק הסוללות המזויפות בישראל

עד היום, כאשר הגענו להחליף/לקבל סוללה באחת מהמעבדות הפרטיות בישראל לא יכולנו לדבר אם מדובר על סוללה תקינה, מזויפת או פגומה. בסמסונג עושים סוף לתופעה

מערכת ice | 
לוגו סמסונג על בניין במילאנו (צילום Babak / Unsplash)
בשורה למחזיקי מכשירי סמסונג. החל משבוע הבא, מחזיקי המכשיר יוכלו לדעת בוודאות אם סוללת המכשיר שהם מחזיקים היא תקינה, או שמא מזויפת או פגומה.
סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג מובייל בישראל "מרימה את הכפפה", כשהיא תפרוס במאות מעבדות שונות ברחבי הארץ מאות אלפי אריזות עם תו מקוריות יצרן של סמסונג לכל מגוון דגמי המותג בארץ. האריזות יכללו תעודת מקוריות וקישור ממוחשב שיעזור לוודא שאכן המוצר החדש ובאחריות. כך למעשה, היא תוכל להבטיח כי כל מחזיק מכשיר סמסונג שיופקד להחלפת סוללה במעבדות ברחבי הארץ, יוכל לקבל סוללה מקורית.

"אנחנו מבינים שיש כאן שוק שעד כה הצרכנים חוו בו חוסר ודאות מוחלט", ציין רועי פדידה, סמנכ"ל המכירות של סאני תקשורת והוסיף "המהלך שלנו יהפוך את שירות החלפת הסוללות לתהליך פשוט ובטוח, שבו יתאפשר לצרכן בפעם הראשונה לדעת באופן וודאי, כי בידו סוללה תקינה ומקורית המלווה באחריות יצרן".
בנוסף לפריסת האריזות ובהן הסוללות, החברה תספק לכל אחד הלקוחות שיגיעו לקבלת השירות במעבדה, ברקוד סריקת המספר הסידורי של הסוללה, יספק אינפורמציה על התקינות שלה, מועד האחריות ואישור מקוריות.
חשוב להדגיש שמחיר עלות השירות ישתנה ממקום למקום וללקוח המחזיק אחריות יצרן, התיקון יבוצע במסגרת האחריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה