כסף וצרכנות

אתר הביגוד האהוב שוקל שינוי דרמטי – מה יקרה לו?

אתר Shein הודיע למשקיעים כי הוא שוקל שינוי כיוון משמעותי, שעשוי להפוך אותו למתחרה בכמה מהחברות הגדולות בעולם
יאיר מור | 
אתר SHEIN (צילום freepik, מתוך אתר shein)
ענקית הביגוד המקוונת Shein שוקלת שינוי קיצוני באופי האתר והמודל העסקי שלה, שעשוי להפוך אותה לאחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם.
לפי הודעה שנשלחה למשקיעים והגיעה לידי העיתון וול-סטריט ג'ורנל, החברה שוקלת הפיכה של האתר שלה לפלטפורמת מסחר שתאפשר לסוחרים חיצוניים למכור דרכו ישירות ללקוחות. "פלטפורמת השוק תאפשר מגוון של סחורות ואפשרויות מסחר חדשות, ואנו מצפים שתוביל למעורבות ושביעות רצון גבוהות יותר בקרב לקוחות", נכתב בהודעה.
האזכור של "מגוון סחורות" עשוי להעיד על כוונה לא רק לאפשר לחברות ביגוד למכור דרך האתר, אלא גם לחברות מתחומים אחרים – מה שיהפוך אותה למתחרה ישירה מול עליאקספרס ואמזון, שבהן אפשר להזמין כל דבר.
השינוי הזה הוא חלק משינוי רחב שעובר על החברה שנוסדה ב-2012 בשנים האחרונות: בתחילת 2021 העבירה החברה, שנוסדה בסין, את המטה הראשי שלה לסינגפור, ומאז ועד היום הוא התרחב מחמישה אנשים בלבד לכ-100. גם פעילות אחרת של החברה, כמו ייצור ומחסנים, נמצאת בתהליכי ביזור ויציאה מסין, שכיום מספקת את רוב הסחורה לשיאין – ובעיקר מחוז גואנגדונג שבדרום המדינה, שבו יש לה יותר מ-3,000 ספקים. כך, בקיץ האחרון היא החלה לייצר גם בטורקיה ושכרה מחסנים בפולין להחזקת סחורות למשלוח מהיר לאירופה.
במכתב מצוין כי החברה מוערכת כבר בשווי של כ-100 מיליארד דולר, וכי היא מעריכה כי הכנסותיה השנה יגיעו ל-24 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה