כסף וצרכנות

הבלוף מאחורי עליות המחירים? ירון זליכה חושף את השקר

פרופ' ירון זליכה יוצא במתקפה קשה נגד דיפלומט, יוניליוור ויבואניות נוספות על רקע גל עליות המחירים, וחושף את ה'בלוף': "התירוץ להעלאות המחירים ע"י היבואנים הבלעדיים בקורונה היה עליית מחירי התובלה הימית. אז לידיעתכם: מחירי התובלה הימית התרסקו ב-80% מאז"
מערכת ice | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
פרופ' ירון זליכה זועם ו'חושף את הבלוף' על רקע גל עליות המחירים של היבואניות השונות, ביניהן דיפלומט ויוניליוור, כבר הפך לנושא משמעותי שנמצא זמן רב על סדר היום, כולל מחאות כגון 'מחאת הפסטה', 'מחאת הטונה' ו'מחאת הקורנפלקס', את שלושתן הוביל גיא לרר בתוכניתו 'הצינור' ברשת 13, אשר הובילו את הציבור להתנגד להעלאות המחירים הנכפות על הציבור פעם אחר פעם, תוך הצגת אלטרנטיבות זולות יותר למותגים הגדולים שמתייקרים.
בציוץ שהעלה לטוויטר, כתב זליכה כך: "התירוץ להעלאות המחירים ע"י היבואנים הבלעדיים בקורונה היה עליית מחירי התובלה הימית. אז לידיעתכם: מחירי התובלה הימית התרסקו ב-80% מאז. אך החזירות לא יודעת שובע. הגזלנים האלה כבר מחפשים את התירוץ להעלאות המחירים הבאות, ומניחים שיש לנו זכרון קצר ושחבריהם בתקשורת ימשיכו לעצום עיניים!".
 
כל זאת אחרי ששופרסל, ויקטורי, יינות ביתן, אושר עד ורמי לוי הודיעו כי יחרימו את מוצריה של יוניליוור על רקע גל העלאות המחירים, כאשר נותר לראות האם יבאונית הענק תסכים להתגמש ותתקפל מדרישתה הראשונית להעלות את מחיריה על מנת להחזיר את מוצריה לרשתות השיווק המובילות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה