כסף וצרכנות

קוונטין טרנטינו יוצא לסיבוב הופעות מפתיע: איפה וכמה יעלה כרטיס?

קוונטין טרנטינו, הבמאי ההוליוודי והמקומי האהוב על כולם, יוציא בקרוב את ספרו החדש והמצופה ולכבוד המאורע יקיים ארבעה מפגשים אינטימיים בחודש הבא בארה"ב. אלו מחירי הכרטיסים, המיקומים והמתנה המיוחדת שתקבלו אם תרכשו כרטיס
מערכת ice | 
קוונטין טרנטינו (צילום shutterstock/ Andrea Raffin)
בשנים האחרונות קוונטין טרנטינו הפך בעיני הישראלים מבמאי בינלאומי לתושב מקומי אשר ברי המזל יוכלו לפגוש בו ברחובות תל אביב. אבל, נדמה כי תל אביב ממש לא מספיקה עבור בעלה של דניאלה פיק ובחודש נובמבר הקרוב הוא יעשה גיחה קצרה לארה"ב עבור מסע קידום בן 4 מפגשים בלבד, בהם הוא יציג את הספר החדש.
מדובר כאמור בארבעה מפגשים אקסקלוסיביים שיתקיימו בקליפורניה, טקסס וניו יורק, עם מספר מקומות מוגבל. במסגרת המפגשים הללו טרנטינו יקריא קטעים נבחרים מספרו החדש בשם "ספקולציות בקולנוע", אשר יעסוק לפי הדיווחים בביקורות סרטים, תיאוריות קולנועיות, דיווחים וקטעים אישיים מעברו של הבמאי. כמו כן, בשונה מספרו הקודם, שהיה מבוסס על סרטו "היו זמנים בהוליווד", הפעם לא מדובר בסיפור בדיוני. 
מחיר הכרטיסים למפגשים הללו אמנם יהיה יקר יותר ממחיר לאחד מסרטיו של טרנטינו אך עדיין יחסית נוחים לכיס. המחירים נעים בין 62-99 דולר למקומות ישיבה פחות טובים ובין 105-189 דולר עבור מקומות ישיבה מעולים. כמו כן, בכל מפגש רכשי הכרטיסים יקבלו עותק חינמי של הספר עם אישור רכישה רשמי עליו. 
עבור אלו שלא יצליחו לרכוש כרטיס לאחד המפגשים המבוקשים הללו, ניתן בימים אלו להאזין לפודקאסט של טרנטינו בשם "ארכיון וידאו" אותו הוא מפיק בשיתוף עם הבמאי רוג'ר אייברי. 
טרנטינו הוא לא היחיד שיוצא לסיבוב "הופעות" בארה"ב בקרוב, והיום הגיעו דיווחים חדשים על סבב הופעות קומדיה חדש של ג'רי סיינפלד אשר יגבה לא מעט על הכרטיסים שלו, ביחס לטרנטינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה