כסף וצרכנות

דיסני לעשירים בלבד: כמה תשלמו במסעדה בפארק השעשועים הפופולארי?

אורחי דיסני וורלד תקפו את פארק השעשועים בגלל שהעלו את המחירים במסעדה היקרה ביותר שלו - שם החוויה יכולה להגיע עד 625 דולר לאדם לארוחה בת ארבע שעות של 10 מנות
מערכת ice |  1
דיסני (צילום pexels)
אורחי דיסני וורלד תקפו את פארק השעשועים בגלל שהעלו את המחירים במסעדה היקרה ביותר שלו - שם החוויה יכולה להגיע עד 625 דולר לאדם לארוחה בת ארבע שעות של 10 מנות.
המסעדה היקרה ויקטוריה אנד אלברט, הממוקמת בפארק השעשועים הפופולארי באורלנדו, פלורידה, נפתחה מחדש הקיץ, והעלתה את המחירים שלה ב-200 דולר לסועד, זאת בהתאם לתפריט הטעימות.
אני בטוח שזו חוויה נהדרת וסופר מפוארת, אבל לא תודה. אני בחוץ. אין סיכוי שאני מוציא 300 דולר לאדם כדי לאכול קצת אוכל", כתב אחד המשתמשים ב-Reddit, בהתייחס לאפשרות תפריט הטעימות הזול ביותר במסעדה בן שבע מנות. גולש אחר כתב: "מחיר מוגזם בטירוף, מסעדות כוכבי מישלן בניו יורק אפילו לא עולות כל כך הרבה (חוץ מהטובות ביותר, כמו Eleven Madison Park, שם תשלמו 'רק' 335 דולר)".
 
ארוחת הערב המפוארת ביותר כוללת תפריט אוכל הניתן להתאמה אישית של 425 דולר וחווית אוכל אקסקלוסיבית במטבח בשולחן השף, שמכיל רק שישה אורחים. עבור טעימות יין תוסיפו עוד 200 דולר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמת לאמיתה זה קרה לי
    יוסי כהן 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשביקרתי בדיסני וורלד לאחרונה עברתי ליד המסעדה ועמדו שם 10 אנשים חמושים ברובים אוטומטיים אמ 16 טעונים ואיימו עלי שאם לא אכנס ואוכל ב650 דולאר לפחות אני לא חוזר הביתה אז עם הטיפ השארתי שם 700 דולאר ודיי שבעתי למען האמת בפעם הבאה אולי אנסה לא לעבור לידם שזה לא יקרה שנית
    סגור