כסף וצרכנות

ויקטורי תוקפת את רשת 13: "מדוע בגרף הפער 50%?"

אייל רביד, מנכ"ל הרשת, טען בפייסבוק שלו לאחר הסקר שבחן את סל המוצרים לקראת החג: "לאנשי רשת 13 התשובות"
מערכת ice |  1
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
הסקר שערכו ברשת 13 הערב (שני) שחושף איזו רשת היא הזולה ביותר לקניות לקראת החג, הדגים עד כמה רמי לוי זול לעומת שאר המתחרות, אלא שהאופן בו הוצגו הגרפים הצליח לקומם את מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד.
רביד כתב בפייסבוק שלו: "הבטחתי שויקטורי תיהיה בין ה 3 הכי זולות. אז הנה, ההבטחה קוימה, פער של 40 שקלים על קניה של 1000 שקל, אז מדוע הגרף מציג פער של 50%? לאנשי ערוץ 13 התשובות.....".

סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה שנבדק על ידי המכון לחקר הקמעונאות נמצא ברשת רמי לוי שם זה יעלה לכם 1038.29 שקל, במקום השני: רשת ויקטורי עם 1,097.77 שקל, והשלישית לא רחוק משם: רשת אושר עד עם 1,080.41 שקל. 
מנכ"ל המכון לחקר הקמעונאות הביא טיפ למי שמחפש ומוצא מוצרים שונים זולים יותר בכל רשת ורשת. האם כדאי לעשות סבב רשתות כדי לקנות בכל מקום את המוצר שם הוא הזול ביותר? כך, למשל, מיץ ענבים תירוש יהיה דווקא הכי זול ביוחננוף שם הוא יעלה לכם 8.9 שקל לעומת רשת שופרסל שם זה כבר יעלה 14.5 שקל. לדבריו, לרכוש כל מוצר במקום אחר זה רעיון פחות טוב כי גם זמן הקנייה הוא משמעותי. לכן, לדבריו, לפני קניות משמעותיות כדאי לערוך סקר שוק באפליקציות שמשוות מחירים ולראות איפה הכי כדאי לקנות את רוב הסל או כולו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 13 ערוץ ביביסטי
    פילינדרוס 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הסיבה של ויקטורי
    סגור