כסף וצרכנות

רשת H&M בבשורה לישראלים: חוויית הקנייה שלכם עומדת להשתנות

H&M הודיעה על השקת חנות אונליין חדשה בישראל במהלך השבוע הבא. האתר יציע קולקציות מלאות לנשים, גברים, נוער וילדים הכוללות גם אקססוריז, הלבשה תחתונה, בגדי ספורט והריון לצד המגוון המלא של H&M HOME
מערכת ice | 
סניף HM (צילום ויקימדיה)
H&M הודיעה היום (חמישי) על השקת חנות אונליין חדשה בישראל במהלך השבוע הבא. השקת הפלטפורמה המקוונת מסמלת את הצעד הבא של H&M לעבר חווית קנייה נוחה, גמישה ונגישה יותר בישראל.  
חנות האונליין החדשה תאפשר ללקוחות לרכוש אופנה עכשוויות ופריטים לעיצוב הבית בכל שעה של היום, מכל מקום בו יחפצו. האתר יציע קולקציות מלאות לנשים, גברים, נוער וילדים הכוללות גם אקססוריז, הלבשה תחתונה, בגדי ספורט והריון לצד המגוון המלא של H&M HOME לעיצוב חללי הבית השונים בהם: מטבח, סלון, אמבטיה, חדרי שינה וילדים. 
בנוסף, כחלק מהאג'נדה הסביבתית הענפה של קבוצת H&M המשלוחים יישלחו באריזות נייר חדשניות הניתנות לשימוש חוזר ומחזור בקלות. אריזות אלו,  הן צעד משמעותי של הקבוצה השואפת ש-100% מאריזותיה יהיו עשויות ממקורות מתחשבים יותר בסביבה או ממוחזרות עד 2030. 
"H&M הינה שחקנית משמעותית בשוק האופנה הישראלי. חיכינו לרגע הזה לא מעט זמן, וכעת אנו נרגשים להשיק עבור לקוחותינו חנות אונליין של H&M גם בישראל. החנות החדשה תשלים את חוויית הקנייה בחנויות הפיזיות שלנו, ותאפשר ללקוחותינו לרכוש אופנה איכותית ומתחשבת בסביבה במחיר הטוב ביותר ולקבלה עד פתח ביתם." אמר עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאץ ריטייל, זכיינית קבוצת H&M בישראל. 
 
"חנות האונליין החדשה היא צעד משמעותי לעבר חווית קנייה מתקדמת עבור לקוחותינו ומהווה צעד ראשון בתכנית אסטרטגית ארוכת טווח. אנו נמשיך ונשקיע משאבים על מנת ליצור עבור לקוחותינו חנות מתקדמת ורלוונטית המתאימה לצרכיהם העדכניים" אמרה רונית ניסני, סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של H&M בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה