כסף וצרכנות

רותם סלע, מורגן פרימן או מה קשור? דירוג המזגנים המשתלמים

המותגים המובילים התחמשו בפרזנטורים נוצצים: טורנדו עם רותם סלע, אלקטרה עם שלישיית "מה קשור?" ותדיראן עם "האלוהים ההוליוודי" בכבודו ובעצמו. בדקנו את הבדלי המחירים בין יצרני המזגנים המובילים וגם את המותג שלועג להם
מרק קגנסקי | 
מזגן (צילום pixabay)
אנחנו נמצאים בשיאו של הקיץ ותחת מתקפת קמפיינים אינטנסיבית של שלושת יצרני המזגנים המובילים. טורנדו כבר שנים מיוצגת על ידי הכוכבת רותם סלע ונדמה שבכל שבוע ישנו דגם חדש שהחברה מתפארת בו. תדיראן קשרו את גורלם במורגן פרימן שרק הקול שלו ישר גורם לעניין מיידי. ועכשיו גם אלקטרה מצאו את הסלבז שייצגו אותם - שלישיית מה קשור. כל פרזנטור כזה עולה הון תועפות לחברות שאותן הם מפרסמים, אך מה זה אומר על המחיר לצרכן?
בדקנו את עלויות שלושת המותגים. המחיר כמובן תלוי בגדול, כוחות סוס, אפשרויות תפעול, עיצוב ועוד. בלי להסתבך יותר מדי, חיפשנו את האופציות הזולות ביותר של החברות עבור מזגנים עם 1-1.25 כוחות סוס. את המזגן הזול ביותר מצאנו אצל תדיראן - ניתן לרכוש את דגם ALPHA 16 VRF BOX שלהם במחיר של 1200 ש"ח. במקום השני נמצאים טורנדו עם הדגם SAGA -A 12 שעולה 50 ש"ח יותר.

אלקטרה סוגרים את השלישייה עם הדגם SPARK 10 במחיר של 1300 ש"ח. ומה בנוגע להייסנס? המותג שבמקום ללכת על פרזנטור מפורסם בחר ללעוג בפרסומות שלו לשלושת המתחרים. את המזגן הזול ביותר שלו 9366BTU STAR 12 ניתן למצוא ב1269 ש"ח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה