כסף וצרכנות

איך להוציא תו ירוק? מדריך

אם ברצונכם להיכנס למקומות שדורשים תו ירוק עליכם להנפיק באינטרנט תעודה, איך עושים זאת?
 

מערכת ice | 
תו ירוק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נראה שנגיף הקורונה בדרך לדעוך בישראל, אך למרות זאת ההגבלות עדיין קיימות, וכדי להיכנס למסעדות, מקומות בילוי ועוד מקומות ציבוריים, עליכם להחזיק תעודת תו ירוק. 
אילו מקומות פועלים לפי תו ירוק?
אירועי תרבות וספורט (כולל מרתונים), בתי קולנוע ותיאטרון, כנסים ותערוכות, בתי מלון, חדרי כושר וסטודיו, בתי תפילה מעל ל-50 איש, אולמות וגני אירועים, פסטיבלים, מסעדות, ברים, חדרי אוכל ובתי קפה (אין חובת תו ירוק בחלק הפתוח של המקום), מוזיאונים, ספריות, אטרקציות תיירותיות ופארקי שעשועים (אין חובת תו ירוק בכניסה לאטרקציות בשטח פתוח), אוניברסיטאות ומוסדות להשכלה גבוהה, בחינות נהיגה מעשיות (טסטים) והתכנסות של יותר מ-100 איש במקום פתוח שאושרה בו התקהלות תחת הנחיות התו הירוק.
נזכיר, שתו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-QR שמופיע בהם כבר לא עובד. כאן אפשר להפיק תעודות בהתאם להנחיות החדשות ועם תוקף עדכני.
מי זכאים לקבל תו ירוק ומה התוקף שלו?
מי שקיבל שניים או שלושה חיסונים (מי שקיבל רק חיסון אחד אינו זכאי לתו ירוק, גם אם קיבלו תוצאה חיובית בבדיקה סרולוגית אחרי החיסון.), מי שהחלים פעם אחת או פעמיים ולא התחסן (תוקף של חצי שנה), מי שהחלים, ובנוסף קיבלו חיסון אחד או יותר, לפני או אחרי ההחלמה - כל אלו זכאים לתו ירוק שיהיה בתוקף עד 31.3.2022.
ילדים וילדות עד גיל 12 ו-3 חודשים שהחלימו, מי שקיבלו תוצאה חיובית בבדיקה סרולוגית ללא כל חיסון לפניה, ובנוסף קיבלו אחריה חיסון אחד לפחות, ילדים וילדות עד גיל 12 ו-3 חודשים שקיבלו תוצאה חיובית בבדיקה סרולוגית - זכאים לתו ירוק שיהיה בתוקף עד ליום 31.3.2022 או עד שיגיעו לגיל 12 ו-3 חודשים, המאוחר מבין שניהם (החל מ-17.10.2021).
מי שהתחסנו או החלימו בחו"ל, זכאותם לתו ירוק ותוקף התו שלהם תלויים במספר החיסונים שקיבלו ובתוצאות של בדיקות סרולוגיות ושל בדיקת PCR בארץ.
תו ירוק זמני
ילדים וילדות עד גיל 12 ו-3 חודשים שקיבלו תוצאה שלילית בבדיקת PCR במסגרת 'מגן חינוך' – זכאים לתו ירוק שבועי, שיהיה בתוקף עד סוף היום השביעי שלאחר הבדיקה, כולל יום הבדיקה עצמו.
מבוגרים וילדים שקיבלו תוצאה שלילית בבדיקה מהירה יכולים להציג אותה כדי להיכנס למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק ב-24 השעות שאחרי הבדיקה. אפשר להציג בכניסה את קוד ה-QR של הבדיקה עצמה או להפוך אותה לתו ירוק יומי באמצעות סריקת הקוד באפליקציית הרמזור.
מבוגרים וילדים שקיבלו תוצאה שלילית בבדיקת PCR במימון פרטי יכולים להפיק תו ירוק שיהיה בתוקף למשך 72 שעות מרגע הבדיקה.
פטורים מהצגת תו ירוק
ילדות וילדים עד גיל 3, ילדות וילדים מתחת לגיל 12 ו-3 חודשים שיש להם תעודת ׳תו נכה׳.
נדגיש, כי התו הירוק לא משמש לצורך יציאה מישראל והתנהלות בחו"ל. לצורך אלה יש להציג תעודות ואישורים שונים לפי מדינת היעד (תעודת קורונה, או תוצאה שלילית בבדיקת קורונה, או אישור ועדת חריגים, או כמה מהם יחד).
הנפקת התו הירוק נעשית דרך אתר משרד הבריאות בקישור הבא: https://corona.health.gov.il/green-pass/
שם ידרשו מכם מספר תעודת זהות, מספר טלפון ותאריך לידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה