כסף וצרכנות

חנויות חדשות לקיקו מילאנו וקרולינה למקה: קסטרו מסתערת לקראת 2026

קבוצת קסטרו פירסמה אתמול והיום את הדו"חות הרבעוניים שלה, וחשפה אסטרטגיות חדשות והתרחבות במגוון המותגים שלה. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
קסטרו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, shutterstock)
קבוצת קסטרו, מהשחקניות המרכזיות בשוק האופנה והלייף־סטייל בישראל, פרסמה את הדו"חות הרבעוניים שלה וחושפת שורה של מהלכים אסטרטגיים רחבי־היקף הצפויים לשנות את מפת הפריסה והפעילות של מותגיה בשנים הקרובות. הקבוצה, המחזיקה במותגים קסטרו, קסטרו הום, קרולינה למקה, למקה, אורבניקה, הודיס, איב רושה, טופ טן ורשת האיפור הבינלאומית KIKO Milano, מדווחת על קצב התרחבות מואץ ועל צעדי התחדשות משמעותיים בכל אחד מהמותגים.
אחד המהלכים הבולטים מגיע מרשת קרולינה למקה, שצפויה להתרחב באופן נרחב ולפתוח חנויות וסניפים נוספים ברחבי הארץ. חלק ניכר מהדוכנים הקיימים צפויים להפוך לחנויות מלאות  שינוי שמעיד על רצון לחזק את המותג, לשפר את חוויית הקנייה ולהעמיק את אחיזתו בשוק האופטיקה. בקבוצה מציינים כי בנוסף להרחבת הפריסה, החברה שואפת להגדיל את נתח השוק של הרשת בשנים הקרובות.
גם רשת טופ טן עומדת בפני תהליכי שדרוג והתחדשות, הכוללים שינויי עיצוב ושיפור המרחבים הפיזיים בחנויות. מהלך זה נועד לרענן את נראות המותג ולהתאים אותו לציפיות הצרכניות המשתנות בשוק האקססוריז.
בזירת הטיפוח והאיפור, רשת KIKO Milano ממשיכה להפגין מגמת צמיחה מרשימה. על פי המידע, בשנת 2025 מתוכננת פתיחתן של שש חנויות חדשות, ובמקביל כבר עד סוף השנה הנוכחית צפויות הרשת לפתוח חנות נוספת ולהסב שני דוכנים קיימים לחנויות, מהלך שיחזק את פריסתה וינגיש את המותג לקהלים רחבים יותר.
רשת הודיס גם היא שומרת על תנופה מרשימה. במהלך 2025 כבר נפתחו שבע חנויות  שלוש מהן חדשות לחלוטין וארבע נוספות שנוצרו מהסבת סניפים קיימים. לקראת שנת 2026 צופה החברה המשך צמיחה ובוחנת פתיחה של חמש חנויות חדשות, שמטרתן לחזק את נוכחות המותג ולהרחיב את פריסתו בישראל.
אחת הרשתות שמציגה את השינוי המשמעותי ביותר היא אורבניקה, שפתחה השנה שבע חנויות חדשות, ובמקביל השלימה את המעבר למרכז לוגיסטי חדש במושב חפץ חיים  מהלך תפעולי בעל חשיבות רבה שמאפשר לרשת להתמודד עם הביקושים ההולכים וגדלים. לקראת שנת 2026 מתכננת אורבניקה פתיחה של חמש חנויות נוספות, מתוכן שלוש חנויות במתכונת Urbanica Station ושתי חנויות גדולות בפורמט המלא.

השילוב בין פתיחת סניפים בקצב גבוה, מעבר מדוכנים לחנויות, שדרוגים בחוויית הקנייה והשקעה תפעולית־לוגיסטית מעיד כי קבוצת קסטרו ממשיכה להעמיק את אחיזתה בשוק המקומי ולהיערך לשנים של צמיחה מתמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה