כסף וצרכנות
טכנולוגיה עולמית נוחתת בישראל - הלקוחות ירגישו את השינוי בקופה
בעולם שבו תיירים מחפשים שקיפות והעסקים נאבקים על יתרון, שירות חדש נוחת בישראל ומבטיח חוויית תשלום שונה לגמרי. איך זה עובד? ומי ירוויח מכך?
חברת הפינטק Hyp משיקה לראשונה בישראל את שירות DCC - טכנולוגיה שמאפשרת ללקוחות לשלם בבתי עסק מקומיים ובאתרי מסחר אונליין ישירות במטבע שלהם, בשקיפות מלאה ותוך הצגת סכום החיוב הסופי במטבע המקור של מחזיק הכרטיס.
הטכנולוגיה של ה-DCC מזהה ברגע התשלום מהיכן מגיע הלקוח לאינטראקציה ובאיזו מדינה הנפיקו לך את כרטיס האשראי ומציעה לו לשלם במטבע שלו. זהו שירות מוכר ומקובל ביעדי תיירות מובילים בעולם, וכעת, Hyp משיקה את השירות בישראל ומצטרפת אותה לשורה הראשונה של המדינות שמציעות אותו.
המהלך מגיע על רקע תקופה מאתגרת במיוחד לענף התיירות המקומי. מאז אירועי ה־7 באוקטובר נרשמה ירידה חדה בהיקפי התיירות הנכנסת, אך לצד זאת ניתן לראות סימנים ברורים להתאוששות: יותר עסקאות בכרטיסי תייר, ובסכומים גבוהים יותר. כך למשל, חברות תעופה רשמו קפיצה דרמטית במחזורי הסליקה לצד עלייה חדה בסכום העסקה הממוצעת, ענף הבריאות מציג גידול ניכר בכמות העסקאות, ותחום הבילוי והפנאי חווה זינוק של מאות אחוזים בחודשי הקיץ האחרונים. גם בהסתכלות רחבה יותר ניכר שינוי - ענפי התיירות והאירוח, שבעבר היוו נתח קטן יחסית מכרטיסי התייר, כבר מהווים כיום חמישית מכלל המחזור.
אך החידוש המרכזי נמצא דווקא בעולם הדיגיטלי: כ־70% מהעסקאות בכרטיסי חו״ל בישראל מתבצעות אונליין. שירות ה־DCC זמין גם למסחר אלקטרוני (e-DCC), ומאפשר ללקוחות בינלאומיים לשלם באתרי מסחר ישראליים במטבע הבית שלהם, תוך שקיפות מלאה בזמן אמת. המשמעות ברורה: לקוחות מקבלים חוויית קנייה נוחה ומוכרת, ואילו העסקים הישראליים זוכים ליתרון תחרותי מול אתרים גלובליים - הם מציעים חוויית תשלום זהה לזו שמקובלת בפלטפורמות הגדולות בעולם.
מנכ״ל Hyp אייל שמעוני, אומר שהשירות החדש משתלב היטב בקו האסטרטגי של החברה. ״כחברת התשלומים המובילה בישראל, המחויבות שלנו היא להעניק לחברות הישראליות כלים שמאפשרים להם לשחק במגרש הגלובלי. השקת שירות DCC היא פריצת דרך שמאפשרת לעסקים מקומיים לפתוח את הדלת ללקוחות מכל העולם - בחוויית תשלום שקופה, פשוטה וברמה בינלאומית״.
השקת שירות DCC מהווה הזדמנות לעסקים בישראל: היא משפרת את חוויית התשלום של לקוחות מחו״ל, פיזית ודיגיטלית, מייצרת יתרון תחרותי לבתי העסק, ותורמת ליכולת של המשק המקומי להפיק ערך גבוה יותר מכל עסקה. במציאות שבה כל עסקה חשובה, זו בשורה אמיתית לעסקים ולכלכלה הישראלית.
עוד ב-
Hyp היא חברת פינטק המתמחה בפתרונות תשלום והיא משרתת יותר מ-100 אלף עסקים, חברות סלולר, בנקים, אתרי מסחר, רשתות קמעונאות ועוד, לרבות גופים ממשלתיים. החברה עוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות תשלום, הכוללים בין היתר מסופים פיזיים ופתרונות טכנולוגיים (שירותי קישוריות לסליקת כרטיסי אשראי, Gate Payment) לאתרי מסחר ולבתי עסק, המשמשים לתשלום באמצעות כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום נוספים, כמו גם תוכנת POS ("קופה"). בנוסף, הייפ, מספקת מערכת לניהול חשבונות והנפקת חשבוניות דיגיטליות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.KingCash 10/2025/07הגב לתגובה זו0 0Cash is Kingסגור
-
1.תכלס זה רעיון מעולה (ל"ת)צההצ 10/2025/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
רעיון מעולה לעקוץ תייר תמיםדודו 10/2025/05הגב לתגובה זו1 0https://travel.walla.co.il/item/3648488סגור



