כסף וצרכנות
שטראוס פותחת בתחרות עם תנובה על המוצר האהוב: יביא לירידת מחירים?
שוק תחליפי החלב הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד בישראל, בו תנובה שולטת ביד רמה עם המותג אלטרנטיב שמגלגל הכנסות של מיליארד שקל בשנה. אלא שכעת, שטראוס מסתערת על השוק ומורידה מחירים
שוק תחליפי החלב הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד בישראל, כאשר מי ששלטה בו ביד רמה עד היום הייתה תנובה, שמייצרת ומשווקת את המותג אלטרנטיב, אותו היא מייצרת במפעל הייחודי שלה באלון תבור ומגלגלת כמיליארד שקל בשנה.
אלא שכעת, שחקנית חדשה נכנסה לשוק ומאיימת על הבלעדיות של תנובה. שטראוס הקימה לאחרונה באחיהוד מפעל ענק בהשקעת 270 מיליון שקל, ונכנסה לראשונה לשוק תחליפי החלב עם המותג אלפרו, אחרי שעד היום הוא היה מיובא מחו"ל.
נכון לעכשיו, משווקת החברה ארבעה משקאות שיבולת שועל תחת מותג אלפרו: שיבולת שועל ליטר, שיבולת שועל חצי ליטר, שיבולת שועל בטעם וניל ושיבולת שועל בטעם פסק זמן. אלא שעל פי "כלכליסט", החברה צפויה להשיק עד 2026 מגוון גדול מאוד של תחליפי חלב בהם בין היתר מעדנים, יוגורטים, ומוצרי אלפרו עמידים, כמו גם חלב סויה, חלב שקדים וחלב אורז.
עוד ב-
הכניסה של שטראוס לייצור בשוק תחליפי החלב צפויה להביא לירידת מחירים כוללת בשוק תחליפי החלב בישראל, שכן המחירים אותם תציע שטראוס עם המותג אלפרו שלה יהיו נמוכים מאלה של תנובה ואלטרנטיב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ועדיין הם ימכרו את המוצרים שלהם ביוקר,ברכה 09/2025/08הגב לתגובה זו1 0מה קרה לתוכנית של ברקת לשבור את השוק ע"י יבוא? לאן הוא בכלל נעלם?סגור



