כסף וצרכנות
רשתות המזון מדווחות: ירידה במספר הצרכנים
רשתות המזון מדווחות על ירידה בעומס הקונים, אך מדפי הביצים, החלב, המים ונייר הטואלט ממשיכים להתרוקן בקצב מסחרר. העלייה ברכישות – מאות אחוזים ביום – מעידה על מגמה חדשה: הצטיידות ממוקדת לשהייה ממושכת בממ"ד, גם ללא מחסור רשמי
לסופרים. לא מדובר ביום שני שגרתי, אך בהשוואה לימים הקודמים כמות הקונים פחתה אך עדיין עמוסה. הצרכנים החלו להבין את לוח הזמנים המועדף לרכישות ברשתות המזון, המבוסס בעיקר על שעות היום שבהן אין אור. העדיפות היא להגיע בבוקר, בזמן קבלת הסחורה. אין הסתערות כפי שהייתה בימים האחרונים, וזאת בעקבות הרגעה מצד רשתות המזון כי אין מחסור במזון.
עם זאת, רשתות השיווק מדווחות כי זמינות חלק מהמוצרים פוחתת במהלך היום. כלומר, אם תגיעו בבוקר סביר להניח שתמצאו את המוצר הרצוי, אך לקראת הערב יתכנו חוסרים. הסיבה העיקרית לכך היא צריכה מוגברת של אותם מוצרים – הצרכנים רוכשים כמויות גדולות, מה שמוביל לגמר המלאים.
המוצרים הבולטים שבהם נרשמת עלייה משמעותית בצריכה ועם חשש למחסור הם: ביצים, חלב, קוטג', נייר טואלט ומים.
בנוסף, רשתות המזון מדווחות על עלייה ברכישות של מוצרי חלב ב-300%, דגני בוקר ב-200%, ביצים ב-250%, נייר טואלט ב-400%, מים ב-500%, שוקולדים ומתוקים ב-190%, חטיפים ב-300% ושימורים ב-200%.
עוד ב-
ההבנה הרווחת היא שכדאי להצטייד למרחב מוגן שממושך את שהייתנו מעבר לזמן המקובל של 10 דקות, אך יחד עם זאת קיימת הבנה כי אין צורך לשהות בו ימים שלמים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



