כסף וצרכנות
וולט חושפת: המוצר שגדל ב-500% בהזמנות בעקבות המלחמה
חברת המשלוחים וולט מעדכנת את השפעות המצב: זינוק של 65% בהזמנות מחנויות שאינן מזון ועלייה משמעותית גם בביקוש לסופרים (52%). ומה מזמינים יותר עכשיו?
המתיחות הביטחונית, השהות הממושכת של משפחות רבות בבתים והשבתת מערכת החינוך ברחבי הארץ, מובילים לשינויים בדפוסי הצריכה ולעלייה חדה בביקוש למשלוחים של מוצרים חיוניים וציוד לבית. על פי נתוני Wolt, נכון להיום בצהריים, נרשמה עלייה משמעותית בהזמנות מחנויות קמעונאיות ברחבי הארץ.
הזמנות מסופרמרקטים דרך הפלטפורמה רשמו עלייה של כ-52% ביחס ליום ראשון רגיל. תחום הקמעונאות כולו (Retail) צמח בכ-65%.
בין המוצרים הבולטים בגידול בביקוש:
* מאווררים – גידול של כ-500%
* מזרנים – גידול של כ-800%
* בריכות מתנפחות - גידול של כ-200%
* קטגוריית מוצרי תינוקות וילדים – עלייה של 200% בהיקף ההזמנות מיום רגיל
* תרופות ללא מרשם (OTC) - עלייה של כ-240%
* מאווררים – גידול של כ-500%
* מזרנים – גידול של כ-800%
* בריכות מתנפחות - גידול של כ-200%
* קטגוריית מוצרי תינוקות וילדים – עלייה של 200% בהיקף ההזמנות מיום רגיל
* תרופות ללא מרשם (OTC) - עלייה של כ-240%
ביום שישי, עם פרוץ המלחמה, פרסמה החברה כי חלה עלייה של 250% במכירות: חלב, קוטג׳, מים מינרליים, מלפפונים, מעדנים, עגבניות, חלה, במבה ובננות.
עוד ב-
בשל המצב הביטחוני, Wolt האריכה את שעות פעילות המשלוחים היום (ראשון) עד השעה 23:00, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. החל מהבוקר, השירות פועל החל מהשעה 07:00 או בהתאם לשעת הפתיחה הרגילה בכל אזור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.וולט העלו מחיריםניר 06/2025/16הגב לתגובה זו1 0לרמה גבוה מאד מהסופרים שלהם. אין להם גבולות לחזירותסגור



