כסף וצרכנות
טלטלה בוולט ישראל: זו הבכירה שעוזבת אחרי 3 וחצי שנים
חמוטל רוזן, דוברת וולט ישראל, הודיעה על סיום תפקידה בחברה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק, רוזן הודתה למנהליה ולצוות שעבד עמה במשך 3 וחצי שנים וכתבה: "זכיתי להוביל מהלכים בקנה מידה אסטרונומי"
חמוטל רוזן, דוברת וולט ישראל, הודיעה על סיום תפקידה הבכיר בפלטפורמת המשלוחים. לדבריה, היא החליטה להיפרד מ'החברה הכחולה' לאחר שלוש וחצי שנים, בהן תרמה רבות לקידומה של פלטפורמת וולט.
בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק, שלה כתבה חמוטל רוזן, דוברת וולט ישראל היוצאת: "זכיתי להוביל מהלכים בקנה מידה אסטרונומי וללמוד מאנשים לא פחות ממטורפים. תודה למנהליים האגדיים, לחברים שלי לצוות ולעבודה. תודה לכל אחת ואחד מהאנשים שפגשתי בדרך על החברות, השותפות, האנרגיות והניסיון".

(צילום: Hamutal Rozen@)
כידוע, במהלך החודשים האחרונים חברת וולט גררה שיח תקשורתי רחב היקף בעקבות שינויים מהותיים במדיניות והשירות שהיא מעניקה ללקוחות. בחודש שעבר, השיקה חברת וולט את תוכנית המנויים החדשה שלה הנקראת "וולט פלוס". במסגרתה, הלקוחות ישלמו על דמי מנוי חודשיים 49.90 שקלים.
בתמורה לכך, משתמשי האפליקציה יוכלו להזמין כמה משלוחים שירצו במהלך החודש אך בהתאם לכך דמי התפעול השתנו. לאחר שבמשך תקופה ממושכת דמי תפעול עמדו על 2 שקלים בימים רגילים, חברת וולט הודיעה כי עבור הזמנה קטנה דמי התפעול יעמדו על החל משקל אחד. עבור הזמנה בינונית, הלקוחות ייאלצו לשלם 4 שקלים ועבור הזמנה גדולה הם ישלמו 5.90 שקלים.
בעקבות כך, צרכנים רבים החליטו למחוק את האפליקציה ולחפש פלטפורמה אחת שמציעה שירות זול יותר. המתחרות הבולטות של וולט, 'תן ביס' ו-משלוחה' הודיעו על עלייה משמעותית בהזמנות בעקבות עליית דמי התפעול של חברת המשלוחים.
עוד ב-
רשת המשלוחים הודיעה על עלייה של 63% בהזמנות מלקוחות חדשים. מצד חברת "משלוחה" נמסר כי נרשם גידול של 33.5% בכמות ההזמנות. מלבד זאת, אותה חברה דווחה כי נרשמה עלייה של 36.2% בכמות המצטרפים החדשים לאפליקציה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



