כסף וצרכנות

מהפכה בסטארבקס: זו ההחלטה הדרמטית שקיבל המנכ"ל החדש

המנכ"ל החדש של סטארבקס, בריאן ניקול, כבר מתחיל לעבוד והחליט לקצץ בהנחות ובמבצעים של הרשת, כך שמהיום הלקוחות ישלמו תמיד מחיר מלא עבור מוצרים שירכשו בסטארבקס
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום shutterstock)
המנכ"ל החדש של סטארבקס, בריאן ניקול, כבר מתחיל לעבוד ומנסה לבנות תוכנית התייעלות שתגדיל את הרווחים של החברה ותחזיר אותה למסלול. ניקול יוצא בצעד מהפכני של ממש ברשת בתי הקפה הפופולארית בעולם, והחליט לקצץ בהנחות ובמבצעים של הרשת, כך שמהיום הלקוחות ישלמו תמיד מחיר מלא עבור מוצרים שירכשו בסטארבקס.
על פי הדיווח אמש (שני) ב"ניו יורק פוסט", ניקול, מנכ"ל צ'יפוטלה לשעבר, שהמעבר שלו לסטארבאקס עורר סערה ציבורית לא קטנה, הורה למנהלים להפחית בצורה שקטה את ההנחות שניתנות ברשת בשנה האחרונה, זאת על רקע האינפלציה הגוברת בארצות הברית והרצון למשוך יותר ויותר לקוחות "פשוטים".
כזכור, עוד לפני שמונה למנכ"ל, ניקול עורר את זעמם של הלקוחות ועמד במוקד של סערה, זאת לאחר שהתברר שעל מנת להגיע למשרדו הוא יטוס 1,600 ק"מ במטוס פרטי שימומן על ידי החברה. יתרה מזו, סטארבקס גם הסכימה לבנות עבורו משרד בקליפורניה שישמש אותו בימים שבהם הוא 'עובד מהבית'. 
גם שכרו השנתי של ניקול, כאמור המנכ"ל של רשת המזון המהיר צ'יפוטלה ועבר לסטארבקס אחרי שקיבל הצעה חסרת תקדים מהרשת - יעמוד על 1.6 מיליון דולר והוא אף יהיה זכאי לקבל בונוס שיהיה תלוי בהישגיו בתפקיד שיעמוד על סכום של 7.2 מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה