כסף וצרכנות

החשש מהתקפה של חיזבאללה הפכו את המוצר הזה למבוקש בישראל

תרחישי האימים שמתפרסמים כמעט מדי יום בשל החשש מהסלמה משמעותית בגבול הצפון, כאשר ארגון חיזבאללה ינסה להביא את יכולותיו לידי ביטוי ולגרום לנזקים אדירים בתשתיות אזרחיות וביניהן ברשת החשמל. בעקבות כך, המוצר הזה הפך ללהיט המבוקש ביותר בישראל
מערכת ice | 
חשמל (צילום shutterstock)
המתיחות הבטחונית בצפון מדירה שינה מעיני רבים בישראל, כאילו לא מספיקה הטראומה והחרדה שהכתה בציבור ב-7 באוקטובר, ועדיין מכה בנו עם כל הודעת "הותר לפרסום" קשה וכואבת. סיבה נוספת לכך שרבים בישראל מתקשים לישון היטב היא הפרסומים על תרחישי האימים השונים וביניהם הפגיעה ברשת החשמל בישראל, אם אכן תתרחב המלחמה מול חיזבאללה.
בשל החשש הכבד מהפסקות חשמל ממושכות, הישראלים דואגים לעצמם לפתרונות, כאשר על פי קבוצת המילון, נרשם שיא בביקושים לתחנות כח וגנרטורים ביתיים, שיכולים לתת מענה להטענת מכשירים ניידים – טלפונים ומחשבים, מכונות קפה, תאורת חירום ועוד, למשך שעות רבות.
בחברת המילטון מדווחים על חידוש המלאים של תחנות הכח הביתיות ואספקתן לחנויות. אפי אהרוני, מנכ"ל קבוצת המילטון התייחס לחשש מתרחיש האימים ואמר: "אנו חווים בימים אלה גל שני של ביקושים גבוהים לתחנות הכח הביתיות, מאז פרוץ המלחמה. כעת מדובר בעליה חדה יותר בביקושים, אשר נובעת מחשש אמיתי וגדול יותר ממלחמה ומהפסקות חשמל ארוכות".
עוד הוסיף אהרוני ואמר: "לאחר שאזלו המלאים, דאגנו לחדש ואף להגדיל את המלאי ולספק לחנויות דגמים שונים של תחנות כח ביתיות, שיכולות לתת מענה נח ומתאים למשפחות רבות שירצו להטעין מספר מכשירים בו זמנית. בתחנת הכח הביתית של ANKER יש בנוסף גם תאורת חירום מה שמספק מענה טוב ונח יותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה