כסף וצרכנות

הלוטו בטירוף: מי יצליח לזכות ב-875 מיליון דולר?

אחרי שלא היה אף זוכה בפרס הראשון בהגרלת המגה מיליונים (הלוטו האמריקאי) מאז דצמבר 2023, הפרס הראשון זינק לסכום מטורף של 875 מיליון דולר. למרות זאת, אדם אחד כן יצא מאושר מההגרלה האחרונה אחרי שפגע בחמישה מספרים וזכה במיליון דולר
מערכת ice |  1
לוטו (צילום pixabay)
אחרי שלא היה אף זוכה בפרס הראשון בהגרלת המגה מיליונים (הלוטו האמריקאי) שנערכה בסוף השבוע האחרון, הפרס הראשון בהגרלה הקרובה טיפס לו לסכום מטורף של 875 מיליון דולר.
המספרים הזוכים בהגרלה שנערכה ביום שישי בערב היו 13, 25, 50, 51 ו-66, עם כדור מגה (המספר החזק) של 6. למעשה, הייתה זו הגרלת המגה מיליונים ה-28 ברציפות ללא אף כרטיס זוכה שתואם את כל ששת המספרים, ומיליוני אמריקאים ינסו להפוך למולטי מיליונרים בהגרלה הקרובה שתתקיים ביום שלישי הקרוב.
למרות שאף אדם לא הצליח להשיג את כל המספרים ולזכות במקום הראשון, היה לו זוכה מאושר שהצליח לגרוף סכום מכובד מאוד של מיליון דולר לכיסו, אחרי שבכרטיס שרכש בניו יורק הוא הצליח לפגוע ב-5 מספרים, כך שהיה חסר לו למעשה מספר אחד בלבד בשביל לזכות בפרס הגדול.
למעשה, מאז דצמבר 2023 לא היה זוכה בפרס הראשון של הלוטו האמריקאי, אז הפרס התחלק בין שני זוכים מאושרים שהצליחו לפגוע בכל המספרים, כאשר כל אחד מהם גרף לכיסו סכום של 394 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וכאן רק חונקים אותך עם 10 שח ו2.5 שח בצאנס בושה בושה
    מרסל 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה רצח עם אשכרה גומרים לך את הנפש המפעל הזדוני הזה 7 שנים מנוי שקל לא נכנס ואז אתה מגיע שולח צאנס לוטו 777 והם בנוסף יושבים לך על העצבים בדיוק כמו החמאס תעשה עוד מנוי הבן של אחות שלי הרויח עכשיו הבת דודה של סבא שלי יש לה מלא הטבות ראבק על מי אתם עובדים !!!אני בבוקר חושב על ko710 לא שולח כי כבר אין מזומן מה הגיע בבקשה בינה מלאכותית ימח שמה . הלוואי והבינה הזאת תפוצץ לכם את כל הכדורים ותפסידו 299 מיליון בהגרלה
    סגור