קריירה ולימודים

מרכזי ביג יושבתו ל-100 דקות: זה מה שיקרה ב-14.1

בהודעה רשמית שפרסמה הקבוצה נכתב: "קבוצת ביג מודיעה על השתתפות ותמיכה בהודעת  ההסתדרות ותצטרף  לשביתה סמלית  של 100 דקות למען השבת החטופים והחטופות.  ביום ראשון 14 בינואר בשעה 11:00, מרכזי ביג יעצרו ל-100 דקות, להזדהות עם החטופים והחטופות - בסימן 100 ימים בשבי בעזה, ולתמיכה בבני משפחותיהם"
מערכת ice |  1
מרכזי ביג יושבתו ל-100 דקות (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין, freepik)
אחרי שיו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הכריז על עצירת המשק למען הזדהות ותמיכה בהשבת החטופות והחטופים מהשבי בעזה. ביום ראשון הקרוב, ה-14 בינואר 2024 בשעה 11:00, בסימן 100 ימים לחטיפה יעצרו מקומות העבודה את הפעילות, ויקיימו עצרות תמיכה במשפחות החטופים, גם קבוצת ביג נרתמת למהלך הסימבולי.
בהודעה רשמית שפרסמה הקבוצה נכתב: "קבוצת ביג מודיעה על השתתפות ותמיכה בהודעת  ההסתדרות ותצטרף  לשביתה סמלית  של 100 דקות למען השבת החטופים והחטופות.  ביום ראשון 14 בינואר בשעה 11:00, מרכזי ביג יעצרו ל-100 דקות, להזדהות עם החטופים והחטופות - בסימן 100 ימים בשבי בעזה, ולתמיכה בבני משפחותיהם".
 
עוד הוסבר: "אנו קוראים לכל השוכרים והרשתות אשר מפעילות חנויות במרכזי ביג להצטרף ולעצור פעילות. במהלך 100 הדקות יתקיימו בכל אחד ממרכזי ביג  טקסי הזדהות ופעילויות שונות עליהן תצא הודעה בהמשך השבוע בהשתתפות עובדי החנויות והלקוחות".
כזכור, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "אני רואה חובה אישית, לאומית ומוסרית להשאיר על סדר היום את המאבק להשבת בנינו ובנותינו שנחטפו בעזה. אנו עוצרים ומזדהים עם אלה שחייהם נעצרו בשבעה באוקטובר. העדויות קורעות הלב של השבים מהתופת, לא מותירות ספק כי החובה הלאומית הראשונה במעלה היא השבת כולם במהרה. יחד ננצח!".
יו"ר אגף הסברה דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי אמר: "הפצע האדיר בחברה הישראלית מאז שבעה באוקטובר לעולם לא יירפא. הצעד הראשון לאחות את השבר הנורא בעם הוא בהשבת כל הילדים, הנשים והגברים שמוחזקים בשבי. אני מייחל להשבת החטופים במהרה". 
אתמול (מוצ"ש) פורסם כי לוחמי צה”ל איתרו במהלך סריקות ברצועת עזה כלובי ענק שבהם מחבלי חמאס החזיקו חטופים ישראלים. ממצאים שנאספו בשטח הצביעו על העובדה שהכלובים שימשו את המחבלים גם כדי להעביר אותם ממקום למקום בתוך הרצועה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם גוף פוליטי,הוכחתם את זה בשנה החולפת
    אנונימית 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמינה לכם שאתם משביתים על מנת להשיב את החטופים, האם באמצעות שביתה הם ישובו? אתם מתנגדים לממשלה וזה ספור כסוי לפירוד שעשיתם בעם.
    סגור