קריירה ולימודים

אמני ישראל נגד אמנים שהזדהו עם חמאס: "מצדיקים ותומכים באויב"

בעקבות המלחמה הנוכחית, חשפו אמנים פרו - פלסטינים בתעשייה את דעתם על אירועי ה-7 באוקטובר המזוויעים, ביניהם הייתה זו השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי שהביעה שמחה על הטבח שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה ברשתות החברתיות.
כעת, הם מאיימים: "ערוץ, הפקה או חברה שיעסיקו את אותם הבוגדים יוחרמו על ידינו״
מערכת ice |  2
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)

המלחמה הנוכחית הביאה עמה התבטאויות פרו - פלסטיניות ופרו ארגוני טרור כמו חמאס ודאע"ש מצד אמנים ישראליים, ביניהם הייתה זו השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי שהביעה שמחה על הטבח שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה בשבת השחורה.


לאור כל אלו, יזמו אמני ישראל מכתב פתוח בו הם מתנגדים להעסקת אמנים אשר מזדהים עם ארגוני הטרור חמאס ודאע"ש. במכתב כתבו כי ״בימים אלה אנו עדים לחשיפת פרצופם של אמנים שהתפרנסו מהקהל הישראלי, קיבלו פרסים בזכות מדינת ישראל ועולם האמנות, הספורט והתרבות וכעת בשעה שמדינת ישראל במלחמה הם מצדיקים ותומכים באויב. גם אחרי הזוועות הבלתי נתפסות שביצעו מחבלי חמאס - דעא"ש בישראלים בעוטף, אותם בוגדים מצדיקים את מעשיהם ושמחים על מותם של אזרחים ישראלים חפים מפשע, בהם ילדים, נשים וקשישים".
 


אמנים אלו פנו לחברות הפקה וערוצים שונים ואמרו כי "אנו קוראים באופן גלוי להחרים לצמיתות כל אמן, ספורטאי ואיש תרבות שמביע הזדהות עם חמאס - דאע"ש ופעולותיו או הביע שמחה על מותם של אזרחים ישראלים חפים מפשע. ערוץ, הפקה או חברה שיעסיקו את אותם הבוגדים יוחרמו על ידינו״. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מחפש רשימה כזו
    עוזי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחפש רשימה כזו
    סגור
  • 1.
    אנג’לינה גולי
    אנונימי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לאופירה ישר כח מגיע לרדת עלי כל התומכים בטרור
    סגור