קריירה ולימודים

אחרי שתמכו בחמאס: רשת סטארבקס הגישה תביעה נגד עובדיה

רשת בתי הקפה סטארבקס הגישה תביעה נגד ועד העובדים שלה,  שם הביעו "סולידריות עם פלסטין" עם שורה של ציוצים שהעלו לרשתות החבריות וגרמו לזעם רב ולקריאות להחרים את הרשת. ועד העובדים לא נותר חייב והגיש תביעת נגד משלו
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום Istock, freepik)
היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-4,600 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 203 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בתוך כך, ישנם הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם שמביעים הזדהות עם הפלסטינים אחרי מתקפת הטרור האכזרית שחמאס ביצע בישראל. בתוכם נמצאים גם ועד העובדים של רשת בתי הקפה סטארבקס, שם הביעו "סולידריות עם פלסטין" עם שורה של ציוצים שהעלו לרשתות החבריות. אותן הבעות סולידריות עוררו זעם רב וקריאות להחרים את סטארבקס.
בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי באיווה, טענה הרשת כי אותם ציוצים הכעיסו לקוחות רבים ופגעו במוניטין שלה. עוד טענה הרשת כי הם הפרו זכויות סימן מסחרי דורשת מהאיגוד להפסיק להשתמש בשם "Starbucks Workers United" ובלוגו ירוק עגול הדומה ללוגו של סטארבקס. איגוד העובדים של סטארבקס הגיש תביעת נגד משלו לבית המשפט בפנסילבניה, וטען כי הרשת מכפישה את האיגוד ורומזת שהוא תומך בטרור ואלימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה