קריירה ולימודים

סטודנטים? זו ההחלטה לגבי פתיחת שנת הלימודים האקדמית

ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיע באופן רשמי, על דחיית פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה בעקבות גיוס נרחב של סטודנטים וראשי סגל
מערכת ice | 
אירועי חרבות ברזל בשדרות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" שנפתחה אתמול (שבת) בשעות הבוקר, ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיע על דחיית פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה בעקבות גיוס המילואים הנרחב של חלק גדול מהסטודנטים ומהסגל.
בהודעה נכתב: "מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה רצחנית מאז אתמול בבוקר. סטודנטים, סטודנטיות וחברי סגל רבים גויסו לשירות מילואים ואנו נושאים תפילה כי ישובו בשלום במהרה."
עוד נכתב כי: "לאחר דיון והערכת מצב, מודיע ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר כי סמסטר חורף של שנת תשפ"ד יפתח בכל אוניברסיטאות המחקר בשבוע המתחיל ב-22.10.2023. 
ליבנו עם משפחות הנרצחים, אנחנו שולחים החלמה מהירה לפצועים ומלאי תקווה שכל החטופים, השבויים והנעדרים ישובו במהרה. אנו מחזקים את ידי כל העושים לילות כימים להשיב את הביטחון, השקט והשגרה למדינת ישראל."
מוקדם יותר היום הקבינט המדיני-ביטחוני הודיע באופן רשמי בסיום הישיבה כי מדינת ישראל נמצאת במלחמה. נכון לשעה זו נרצחו 600 ישראלים ו-2,156 נפצעו - 20 אנוש, 338 קשה, 421 בינוני, 1052 קל, 49 חרדה ו-167 בהערכה רפואית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה